Pages

Thursday 28 July 2011

Nervy,nakupy a posledni tyden s detmi pred dovcou

na kterou se nehorazne tesim a opravdu si ji zaslouzim!!! :D

Kde zacit...Tim jak me opet nekdo nasral,nebo tim,ze jsem odmitla hlidat v mem volnu, nemuzu za to,ze u policie jim prehazuji smeny jak se jim libi...nebo tim jak se tu vsichni hadaji, nikdo s nikym nemluvi - myslim tim nasi 'estate' Newtoft...Nebo tim ze mi vubec,ale vubec neprijde ze tu Elise nechybi ? Nikdo se o ni za tyden nezminil, nikdo ji nezavolal ani Lindsey :( Myslim,ze hovor na mobil do Francie by nebyl tak drahy, kdyz Adele mohla volat sve nove au-pair do Italie,..hm. Kdyz jsem se dnes vratila z Lincolnu, kde jsem byla od rana#, protoze jsem vezla Micka do prace a pak ho zase kolem druhe vyzvedavala, tak Lindsey byla tak nastvana,ze mela decka sama..Pardon,ale ona je ta kdo je jejich mama...a ze prej nema ani den dovolene,ze je porad v zaprahu...Od povinosti rodice si lze vzit dovolenou ?? Nemuzu za to,ze ma praci jakou ma,ze dela to co dela a ze na deti nema pak cas,ale ja se sveho volneho casu nevzdam. Sice to obcas vypada,ze nic nedelam,uklid nedelam ale ono s 3 detma je docela dost prace,ono je docela na nervy poslouchat celej den uknouranyho Tobyho a ted uz i uknouranou Poppi, kdyz se jim nechce nic delat, do toho se jeste micha Elise, ktera mi ale i 'obcas' pomuze. A jak je tezky zabavit Tobyho kdyz je v dohledu mama nebo tata, proste to nejde, protoze je nustale jim v patach a jakmile neco chci s nim delat, vzit ho do parku, zacne nehorazne rvat a brecet,ze nikam nejde, ze chce byt doma a nasilim ho nebudu tahat, aby pak 2 hodiny byl uknouranej ze chce domu, obcas ho to prejde to je pravda,ale obcas taky ne....

Puvodne jsem tohle chtela zase prepsat,ale proc....Situace se zase(obcas je to tu jak na horske draze:D) uklidnila,Lindz pozvala na veceri Alici s Tomem. Meli jsme kureci curry hoodne palive a i takove stredni, no mela jsem to stredni, protoze z toho HOT fakt skoro sleham plameny z pusy.

Cele dopoledne jsem tedy stravila v Lincolne, byla jsem krmit labute, pak jsem chtela zajit do kina na noveho Harryho,ale jeden sel o pul 11, coz jsem prisla presne 'po' :( a dalsi az v pul 2, to jsem vedela,ze Mick uz bude koncit v tuhle dobu v praci, tak jsem to vzdala,vzala jsem si program na dalsi mesic..treba az se vratim z dovci v cechach, zajdeme do kina s Agnes (je z Italie), to je ta nova au-pair co prileti ve stredu a bude pracovat pro Adele,takze od nas bude 20min jizdy autem coz je super...Konecne nekdo zase v blizkosti :)).

Neco malo jsem si jeste pokoupila :D:D:D Nemuzu si pomoc :D i kdyz se budu muset v CR asi malicko uskromnit,ale ono pivo snad jeste tak drahe neni,ne :D.Mam uplne uzasne tricko s Mickey Mousem a americkou vlajkou za nim :D a dvoje uzasny kratky, letni saty :D. V Plzni fakt nenakupuju, protoze to nesnasim lol

Zitra se jedeme podivat odpoledne na ten novy dum Adele do RAF* campu v Digby. Mick jde na denni a Lindsey ma posledni den off, tak jsem rikala,ze bych se tam chtela jet podivat,tak pojedeme snad dopoledne,ale uvidime...

Na sobotu mam decka cely den a jeste mam babysitting,chtela jsem jit zase na bingo tady v clubu,ale Lindz a Mick jsou pozvani na 'zranici' po svatbe nejakeho kolegy od nich z prace a ja aspon v klidu vyzehlim :D ano zase, neni mozne jak se to fakt hromadi to pradlo :D :/. Pocitam,ze cely den stravime na zahrade nebo v parku, protoze auto mit nebudu..Ale tak my jsme na park uz zvykli :D.

Je docela pozde a me se nechce spat, bude to tim,ze jsem ve stredu vstavala v pul 12 !! a vite proc ? Protoze mala v noci asi kolem pul 12 zacala brecet a ja jsem taaak strasne hodna,ze jsem si ji vzala k sobe do postele...udelala mi peknou masaz celeho tela, spala jsem mozna 3 hodiny dohromady, protoze se porad budila, kopala a na to jak mam velikou postel(double bed) tak zabrala fakt 3/4 me postele a ja skoro spadla a ne jednou, protoze je jasne ze ji nezalehnu :D No porad se ke me tulila a obcas me kopla tak ze jsem se otocila a jakoby ji odkulila na druhej konec...ehm za ani ne 3 vteriny byla zase nalepena ne ma,,horsi jak muzskej :D:D:D Takze rano kolem 7, co se vzbudila Lindz si pro ni prisla a poslala me zpatky do postele,ze potrebuju dospat, no ani ne za 5 minut jsem spala jako mimino :D

No budu asi koncit..otevrela jsem si okno, protoze i kdyz nemam zapnute topeni je tu densy horko a venku pekne fouka a pekne se posloucha to ticho venku :).

*RAF - Royal Air Force





Jeste si dovolim jednu pisnicku..
Je to z Sensation White v Praze 2008 - Michael Burian & Michael Hejc- Vltava


                                     

1 comment:

  1. moc bych chtela nakupovat tam kde ty :D v tý Plzni se mi fakt nic nelíbí :D a už se těš na pivko v plzni ;)

    ReplyDelete