Pages

Thursday 14 July 2011

Funny times between fields and update

 
Opravdu se bavim posledni dobou :D A to nejen tim,ze si Toby v utery po veceri namazal icing (polevu - ruzovou) z donutu na zadek. Proste si sundal kalhoty od pyzama a v nestrezene chvili si to cely napatlal na zadek.smeju se jeste ted :D:D:D
Pak jsem se Micka taky ptala co si da k veceri (utery - Lindsey byla na odpoledni) a on ze ma chut na pizzu, ale ze Lindsey rekla,ze nemuzeme delat dve pizzy pro nas dva,ze se prece muzeme rozdelit o jednu a udelat si k ni treba testoviny nebo hranolky..no jasne ze jsme udelali dve, jednuy kureci a jednu pepperoni, a Mick mi rika, ta pepperoni ma vetsi krabici a tak tu od te kureci dame do te vetsi a Lindsey nic nepozna..haha :D:D Smali jsme se a ja pak rikam,ze je vlastne zitra den kdy jezdi popelari pro modre polenice,kam se davaji veci na recyklaci, takze mame vyhrano. Lindsey nikdy neprijde na to,ze jsme meli 2 pizzy :D:D:D.

Naposledy jsem psala po narozeninach Poppi, to bylo v nedeli..nebo dokonce jeste v sobotu...uz nevim a jsem momentalne lina si to preklikvata,takze zacnu nedeli.

Vyspavali jsme do pul 9,Poppi a Toby uz sice byli vzhuru neco kolem 8,ale byli porad v potselich a Poppi si prohlizela nejake knizecky a Toby si hral s plysovou chobotnici, sem tam neco kazdej rekl,ale ja jsem jeste polehavala a rikala jsem si v nedeli nebudu vstavat brzy,ne. Lindsey byla v praci a Mick doma,ale slysela jsem jak klaply dvere nekdy po ctvrt na 9, vykoukla jsem na schody a on ze byl behat se psem...takhle po ranu by me to asi zabilo..Ono vubec behani by me zabilo,jakoze beh , vetsinou 3 nebo 4 mile..ehm moje prokourebe plice a telo to nezvlada :D Obcas kdyz jdu se psem ja, tak si treba popobehnu,ale fakt jen kousicek...ne 4 mile :D. Pak mel deti Mick az do pul 4, kdy se sel pripravit do prace,ja jsem s nima byla chvili dopoledne v parku, z vlastni iniciativy,aby nesedeli porad doma a nekoukali na televizi, protoze nic jineho s nema rodice delat neumi...:/ maximalne je pusti na zahradu....

Pondeli stejny den jako nedel, Lindsey byla na denni, Mick sel na odpoledni. Tim,ze Lindsey byla v praci a mela druhe auto, my meli dilema, protoze jezdime kazde pondeli na plavani do Lincolnu a Mick potreboval do prace. Nakonec se to vyresilo tak,ze jsme nejdrive zavolali Alice jestli by mohla pohlidat Poppi a Tobyho od 4 do 6, co budeme pryc,souhlasila. Jeli jsme vyzvednout Elise do skoly, nejdrive jsme zavezli Micka na policejni stanici v Lincolne a pak jeli do bazenu, nastesti to neni daleko od sebe,takze jsme jeli tak akorat na cas.
Domu jsme pak prijeli pred 6, prevzala jsem si decka a Alice s tim,ze volala Lindsey (proc nezavolala me ??) a ma spozdeni v praci, pry jeste nekoho odvazela na vyslech, odesla. Momichodem to bylo podruhe...a tento tyden uz po ctvrte co prijela pozde o minimalne hodinu...Tak me to je jedno, jsem fakt radsi s detma sama,oni pak jsou hodni a poslouchaji ;) ale jak si ma pak clovek neco naplanovat,co kdybych chtela treba jit k sousedce na kafe..nemuzu :/...Posledni dobou me to tu zase leze pekne na nervy..uz potrebuju dovolenou jako sul, ono 7 mesicu zase nepretrzite mit decka leze na mozek :D hlavne kdyz nejsou moje...

Utery a vcera (streda) prselo (v utery teda jen malicko,asi 20minut) a strasne se ochladilo :// Takze jsem pro malou vytahla zase pozdimni/jarni bundu, protoze fakt byla docela zima. V utery jsem byla v Tescu v Market Rasenu,ale jen pro nejake drobnosti a hlavne pro mleko..my bychom fakt potrebovali kravu !!Utery a stredu jsem take mela 'nocni' sluzbu,ale uz je to jen o tom ulozit decka a byt doma.
Byla jsem s Poppi se projit kolem Newtoftu a pak na chvili v parku, pak jsem vyzvedla Tobyho ze skolky, a jedna ucitelka mi rika,ze jogurt co jsem dala Tobymu do lunchboxu je proslej asi o 2 dny....a Toby pak celej den opakoval,ze mu June (ucitelka) rekla,ze ten jogurt ho muze vazne ohrozit a muze mu byt strasne spatne...No jako nechapu proc tohle rikaji detem, to je stejny jako mi prijde hrozne ujety to,ze je v poradku,ze nechaji Tobyho behat v satech pro princezny a rikaji ji mu 'princess', pritom vsichni kluci okolo jsou 'prince'...Obcas se mi to vymyka....

Ve stredu jsme byli doma dopoledne a hrali jsme si s Poppi v pokojiku a ja jsem pracovala na tom videu, protoze prselo.Po obede sla spat a ja jsem se domluvila s Anne (sousedka z druheho konce ulice :D) ze mi pomuze natocit nejake video jak houpu Tobyho na houpacce v parku ,kam se stavime po tom co ho vyzvednu ze skolky.Bylo zatazeno,ale neprselo, v parku jsme byli mozna hodinu, pak jsme dojeli tech 10metru domu,kde Poppi jeste spala a Toby, jelikoz byla doma Lindsey nechtel nic delat, jake prekvapeni :/ :D. Sla jsem do pokoje a davala dohromady to video. Lindsey pak odjela zase na odpoledni a Mick sel spat pred nocni a ja jsem ulozila Tobyho kolem 7 do postele, s Poppi jeste koukala na nejaky program dole v obyvaku a kolem pul 8 jsem ji sla dat tez do postele, Toby uz nastesti spal, takze usnula behem 10 minut, protoze nemala s kym delat bordel :D.

Dneska se konecne oteplilo,ale ne nijak zavratne,ale aspon vysvitlo slunicko. Rano jsem sla s Elise na bus-stop a pak v 9 s Poppi do parku, kde jsme vydrzeli do pul 12. Zacala knourat,ze ma hlad a zacala vypadat docela unavene,tak jsme se sbalili a sli domu, nejdrive obed a kolem 12 sla spinkat, ani jsem nezavrela za sebou dvere a uz spinkala :).
Odpoledne jsem mela volno, tak jsem jela s autem jen tak se projet kolem poli. Vzala jsem si deku a zastavila nekde asi 10minut od Newtoftu, kdesi mezi poli a na 2 hodinky jsem si sedla pod stromy co lemovali silnici. Aut moc neprojelo za tu dobu co jsem tam sedela.Cetla jsem si, projizdela internet na mobilu a uzivala si relativniho ticha :)).
Zitra mam nejak tak volno, jen rano pomuzu s detma, protoze Lindsey jde za chvili na nocni a pak mam decka az do pondeli sama....Jsem zvedava jak to prezijeme...

A nejde se nezminit,ze jsem se jiz dnes mela pakovat do Londyna na 4 dny....nikam nejedu...jak jsem jiz napsala vyse mam decka, protoze Lindsey a Mick jedou na skoleni na cely vikend a nikdo se nenasel kdo by hlidal,takze jsme uz prede dvema tydny rusili rezervace a snad se to domluvi na jindy..

Tak to jen neco malo....jsem se zase malicko rozepsala :D Ale snad mi odpustite a ja vim,ze mate radi dlouhe clanky :D





3 comments:

  1. No, to s tím jogurtem absolutně nechápu...nejen, že je po 2 dnech ještě v pohodě (ve většině případů), ale jako proč mu to říká?? A to chodí za každým dítětem a kontroluje, co má k svačině??
    A Londýn by byl nuda, těš se do Prahy za Janinou :D :D

    ReplyDelete
  2. Jj asi to tak funguje, protoze uz mi o tom rikala sousedka,jeji mala tam chodi taky a prej ji to taky hned u vchodu 'vpalili' do obliceje,ze jeji jogurt je den po spotrebe a ze ho nemuze jist.Jako ja chapu,ze kdyz je to prosle treba uz 4 dny a buji na tom zelene,ale takhle..
    ona ta skolka je vubec divna,hlavne proste jak je Toby vic hyperaktivni tak s nim maji porad problemy.Jeste ze uz jde od zari do skoly a malou nam tam nevezmou, protoze ji jsou teprve 2 a pritom brali uz od dvou :X
    Jinak na Prahy se samozrejme tesim, to tam zborime :D:D:D

    ReplyDelete
  3. s tou pizzou a polevou na donutky si mi mooc pobavila :) asi to budu muset číst častějš :)a to s tim jogurtem zbytečně moc hrotí ;) když nehrotí hraní na princeznu tk nechapu proč tohle jo :D ;)

    ReplyDelete