Pages

Tuesday 19 July 2011

V patek jsme necekane meli tu party na oslavu Mickovo a Lindseyin narozenin...Caribbean party.Mela se konat az tenhle vikend, protoze Lindsey i Mick jeli od soboty do pondeli na skoleni od policie,ale nakonec to presunuli na patek  15. a tak se vse zarizovalo hrozne na rychlo. Nakonec to byla super party, mohlo dorazit kolem 20ti lidi. Ja jsem sla spat nekdy kolem pul 11 protoze na me uz od odpoledne ten den neco lezlo, ale z niceho nic,nakonec mam peknou anginu :/ Takze lezim uz od soboty, s tim,ze jsem mela chvilema decka az do pondeli odpoledne, protoze sousedka mohla vzdy jen na hodku,dve, takze Poppi a Tobyho jsem drzela v pokoji tim,ze jsem zapnula dvd a oni se koukali nebo si hrali. Elise se zabavila sama, v sovotu byla ke vsemu jeste na balete, takze pak ji vzala do vecera pani co ji obcas vozi,takze o jednoho mene. Sobota a nedele meli tedy decka  bedtime brzy, protoze me fakt nebylo dobre. Ale byli moc hodni, hlavne jakmile tu neni mama ani tata v dohlednu jsou to proste andilci :D:D

Vcera se rodice vratili kolem pul 3 odpoledne, takze ja od te doby lezim a pekne polykam vsemozne prasky a taky jsem vyfasla opet krasne ruzovou, necutne chutnajici tekutinu, ktere se rika penicilina :/ bleee uz jsem ji mela minuly rok, presne v tu samou dobu jsem mela anginu...nikdy jsem nebyla nemocna v lete a navic s anginu, a ted co jsem tu uz podruhe...

Snad se z toho brzy vylezim, od zitra  jde zase Lindsey do prace, Mick ma nejak trochu volneji,tak bude mit decka rano, a ja snad chvili pak odpoledne. Elise si zitra vyzvedne jeji biologicky tata a bere ji na tyden do Francie kempovat, takze opet o jednoho mene :))
Ve ctvrtek je posledni skolni den pro Tobyho a pak je budu mit na krku kazdej den,celej den az do 3.srpna, a 5.srpna hura do CR na krasnou zaslouzenou dovolenou, opravdu ji uz potrebuji :D



Tak to je asi dnes vsechno.. Jeste abych nezapomnela podarilo se mi konecne !! :D nahrat video na stranky aupaircare,takze prihlaska v elektronicke podobe uz je hotova, jeste jsem si ji prekontrolovala, neco poupravila a slavne muzu prohlasit DONE ! :)) Reference uz mi Lindsey tez slibila,tak jeste doresit doktora zde a pak uz jen ten zradnej pas, nejake fotky, reference z CR a nejake mene podstatne veci,tak snad to vse klapne ;).
 







5 comments:

  1. Tak at se nam brzy vyjurirujes :)
    Ted me napadlo, nemas to nekde z nejake klimatizace? Vim,ze na to trpi docela dost lidi. Zapnes si v aute klimosku, pak vylezes do triceti stupnu a angina ti rika dobry den.

    ReplyDelete
  2. Dekuji, dekuji :)
    No mozne to, je klimosku jsem ted pouzivala v aute casto jak bylo horko, je to mozne :/ Je fakt,ze ja az tady jezdim kazdej den autem i v lete v tech 30ti stupnich, v CR jsem nejezdila.

    ReplyDelete
  3. Kukám, že dětičky pěkně rostou :-) Toby mi strašně připomíná nějakýho herce a pořád né a né si vzpomenout na jméno :-D

    ReplyDelete
  4. Aja: jj rostou pekne :) Ty jo, tak to by me zajimalo koho :D:D

    ReplyDelete
  5. tak takovyhle pěkný párty bych pořádala i u nás :) pěkně tématický :)

    ReplyDelete