Pages

Tuesday 15 May 2012

Golden ticket



Tak se budu snazit aspon jednou za tyden prispet, abych moc nezlenivela.  Tak koukam, ze tohle mam rozepsane uz od ctvrtka min tydne :D :D No nic, zkusim neco napsat ted ;)

Cas utika nejak hrozne rychle, dnes jsem z hruzou zjitila, ze mam pred sebou posledni necele 3 , TRI mesice tady u mych koblizku mezi poli...:( Vubec se mi odsud nechce, ale chci poznat a videt zase neco jineho a bohuzel si je nemuzu sbalit vsechny s sebou i kdyz Poppi by se mi do meho noveho kufriku vesla i s nejakyma hrackama :D

Jinak se ani nic moc noveho nedeje, porad vse pri starem, deti zlobi, mala si zvyka ve skolce, Elise zacina mit pubertlani sklony a Toby....porad je 'magor' do vlacku :) Lindz se vratila do prace, po skoro 11 tydnech, opradu mi to neprislo, ze byla doma tak dlouho, zatim dela jen na 5hod/ denne ale pry chce aby to od pristiho tydne bylo zas evse v normalu. Na jednu stranu jsem rada, ze jsem tu zase sama jen s detma, ale na druhou nemam si tu s kym povidat kdyz je mala ve skolce, kafe jsme si s Lindz dali, podrbali, ale vse vetsinou stihneme kdyz se vrati z ranni, takze dobry :D. Vcera , v pondeli jsme si tak sedeli rano v obyvaku a bavili jsme se o mem 'leaving do' - rozluckova party, kterou jsem nechtela, protoze to bude jak na pohrbu, ja budu brecet, kolem vsichni budou smutny, ze odjizdim...no to bude hruza!! :/ Ale nakonec ze to neni na me, a ze bez poradne party nemuzu prece odjet, tak jsem svolila a premyslei jsme nad tematem a co lepsiho nez tema 'Amerika' ? Nic lepsiho byt nemuze...Takze Las Vegas, cowboys atd...nekdo muze prijit za sochu svobody..Lindz se ten napad hrozne libi a me jakozto strujci tez a hodne, takze zacinam premyslet za co pujdu...Nekdo nejake navrhy ? Uvitam vse!! 




Uz predminulou sobotu jsem byla na prvni letosni bbq - grilovani. Byla to oslava Vanessy-in narozenin. V patek mela oslavu v clubu, mela tema 'Karlik a tovarna na cokoladu' ja jsem nesla, hlidala jsem, protoze jsem nesehnali zadny hlidani, tak jsem se nakonec usvolila, ze tedy pohlidam ja a pujdu na tu oslavu v sobotu. I kdyz jsem sem fotky nechtela dat, protoze nejsou moje, nakonec se s Vami musim podelit, protoze ty kostymy byly uzasny!! Lindz sla za 'golden ticket' a Mick za toho 'Mike the....neco :D' nepamatuju si nazev, ale je to ten kluk co porad hral na tv a hry ;)
Byla to prej super akce a ve finale, kdyz jsem videla fotky, tak me to hodne mrzelo, ze jsem nesla, ale bbq pak stala tez za to!! :D      (fotky jsou focene Mickem ;))






Nasleduje par fotek z bbq, kam mi Lindz udelala nejaka kureci prsa a ryzi, kazdy mel prinest nejakou lahvinku, takze ja jsem vzala svoji predposledni lahev zelene, posledni bude na rozluckouvou party...Dokonce jsem skusila zelenou smichat s limonadou, normalni citronovou a bylo to docela chutne, dalo by se to pit cely den, takze uz vim co budu konzumovat na grilovacce v CR v lete :D :) Dokonce doraili i 'Newtoft band' kde hraje par chlapku na kytary a Gill na bici, takze zpestreni. Grilovalo se pilo, hodovalo, pak jsme si taky 'opekali' marshmallow, to jsem mela poprve v zivote, vzdy jsem to videla jen v americkych filmech, bylo to teda vynikajici :)). 















Ted me ceka narocny tyden, mam deti kazdy vecer,  Mick na nocnich a Lindz na odpolednich, v sobotu jedou na oslavu narozenin manzela Lindz sestrty - Adele, takze budu mit regulerni bejbac a pak v nedeli budu doma/venku podle pocasi s Elise, protoze Toby jede na nejakou oslavu a berou si sebou i Poppi.
Pocasi se tu strida jak na houpacce, jednou prsi, pak sviti slunicko, desne fouka, je teplo, ochladi se az to neni mozne :/ minuly rok to bylo neco jineho, pamatuji si jak jsem jezdila uz touhle dobou ve svem volnu do Skegness...zatimco ted...prsi a ja sedim doma...No alespon mam cas na to, vyrobit kazdemu z deti fotoalbum s venivanim a popiskama :) Budou mit jednou peknou vzpominku :))

Pro dnesek asi vse....nic moc jste se asi nedozvedeli....ale tak mam aspon na chvili pocit, ze jsem dohnala nemaly rest na blogu :D
I USA a o tom jak me zatim nikdo nechce, na druhem blog ;) 

No comments:

Post a Comment