Pages

Saturday 19 May 2012

Telefonat(y) s HF z Marylandu

Takze o rodince jsem psala neco malo v predeslem prispevku.... dve deti - holcicky 4,5let a 7 mesicu a mensi farmicka :)

Pridali si me do oblibenych na roomu ve stredu v noci a vcera - patek jsme meli prvni skype v poledne, trval sice jen asi 40 minut, protoze jsem musela pred jednou odjizdet pro malou do skolky, ale padli jsme si do oka. Povidali jsme si, zadny vyslech, ptali se na nejake otazky na muj typicky den s detma, na moje aktivity, co rada s detma delam....na moje rizeni..Ja jsem si pripravila nejake otazky, ale jak jsem byla zase nervni, protoze jsem hrozne nesva kdyz mam s nekym mluvit novym po skype...Videla jsem i obe deticky, malicka je roztomila ta tam porad neco ''zvatlala'' a chvili neposedela, porad lezla po HM a starsi sedela chvili na HD a pak si se mnou chvili povidala, rikala, ze ma rada Thomas the tank engine, takze jsme se meli o cem bavit, kdyz znam kazdy vlacek z toho a ze jich neni malo :D ale kdyz Toby je na tom zavislej, neni pomoc, musi se to clovek naucit nazpamet..

Ja jsem pak se jich ptala na vsechno mozne, ale spise jsme se pravdu tak nejak bavili spise to vse vyplynulo...Nasmala jsem se hodne. A musim rici, ze se mi zacali libit. Ze zacatku se mi moc nelibili, ale ten skype a ''osobni'' hovor udela hodne, fakt ze jo..

Po te co jsme domluvili prvni skype jsme se domluvili hned na druhy na nekdy vecer, ze si jeste dame vedet kdy presne a tak, protoze ja jsem mela deti a oni maji ten posun..Nakonec jsme si zaskypovali kolem pulnoci meho casu, ale asi zase jen kolem 45 minut, byla jsem unavena, ale silene (taky jsem dnes vstavala o pul 10, nastesti Poppi usnula u me, takze zadne rozepre s brachou hned po ranu :D)...Ptali se na moji rodinu v CR, jaky mam evztah, jak berou to, ze jsem pryc...HM mi predtim jeste poslala email na jejich soucasnou au-pair, je z Nemecka a uz jsme si tez stacili vymenit par emailu a potvrzuje to co rika rodinka, takze snad to bude tak jak rikaji...Na sobotu jsme si domluvili dalsi skype, ze si zavolame kolem pul 3 odpoledne..o tom dalsi prispevek ;)

1 comment:

  1. tak vidíš, on ten skype udělá fakt hodně, prostě z fotek nebo e-mailů to nepoznáš, tak držím pěsti

    ReplyDelete