Pages

Tuesday 22 May 2012

Sen se stava skutecnosti...


 Mozna si nekdo vsiml, ze jsem si dala po prave strane blogu Po Naprave strane blogu jsem si pridala odpocitavadlo casu do odletu...Neni to moc..

Muj au-pair room na strankach APIA se mi uz zmenil..Oficilane jsem potvrzena jako 'zmatchovana' :D to slovo mi prijde divny, ale jiny me momentalne nenapada....

Pristala mi tam zalozka YOUR PLACEMENT, kde se mi objevilo neco navic o rodine, muzu si prohlednout jejich ''prihlasku'', vyskocil mi tam Predepartute on-line training, ktery je delany pro to aby clovek byl vice v kontaktu s rodinou, uz jsem ho zacala delat, ale nejsem hrrr na to, mam cas a hlavne kdyz mi sem kazdou chvili nekdo leze, nemam na to ani klid :/....Pak tam je Visa details a kde se objednat na ambasadu, jelikoz nemam fotku tu jejich 5x5cm tak jsem se jeste ani nepokousela...a hlavne budu v CR az v srpnu, takze to zkusim jestli me tak dlouho dopredu objednaji treba v pulce cervna ;), dale tam mam Payment details, ktere mi tam asi pribydou casem, tusim, ze to bude ohledne toho polatku APIA tusim, ze je to 240 euro....a pak je tam Placement pack, ktery by mel dojit do agentury na Slovensko a pani ze Slov CA to preposle do Prahy...u toho jsou nejake body... Travel Tips, 4 day Orientation, Important Reminders, Insurance, Guidelines for a Successful Year...to uz jsem si nejak tak rychle projela, ale urco se k tomu budu vracet



Od soboty jsme spolu s rodinkou mluvili jeste v nedeli odpoledne a zase vcera v noci, u me tedy bylo pul druhe rano, u nich pul devate vecer, nerikam, ze jsem nebyla uplne mrtva, ale pulhodku jsem zvladla, moc otazek jsem na ne nevychrlila, bavili jsme se o nejakych domacich pracich, tak vylozene se budu starat o muj pokoj, coz je samozrejmost, koupelnu budu sidlet s detickama, ale to neni vubec zadny problem, mela bych jednou - 2x tydne vyluxovat pokoj detem, a podle potreby jak tam bude bordel, jedna se hlavne o pokoj te starsi, poklidit hracky, ale vzdy pry to delaji se Suzi (stavajici au-pair) dohromady. O zviratka se stara HD, takze ok, obcas jen doplnit vodu pro psy, nebo tak a to neni zadna prace. Auto budu mit tedy kazdy den k dispozici, bud minivan a nebo osobni, obe auta jsou automat, takze to budu muset jeste nekde natrenovat, nebo aspon nekde okouknout jak to funguje. Rodinka nezehli.....jedno velike zklamani :((( :D No takze nic...jsem se tesila...a ono nic :D :D...HD tedy zustava pres den doma, stara se dopoledne o malickou a pak o farmicku, zviratka..HM pracuje ve firme, ktera ma nejakou sit nejakych hotelu a je opravdu hodne busy! Videla jsem i HD maminku, hrozne se na me smala a vypada jako super babca.

Dale jsem se dozvedela, ze rodinka mi poskytne telefon s neomezenym pausalem, chtela bych si ale asi poridit pak svuj vlastni, uvidime.... Take jsem se dnes odpoledne spojila pres skype se Susi a s tou jsme si pekne popovidali skoro hodinku. Povidali jsme si vesmes o tom same, jeste jsem se ji ptala jaky ma pokojik, jestli ma double bed, protoze si odsud z UK povezu povleceni s Peppa Pig co mi minuly rok koupila Lindz a ja jsem se do nej zamilovala :D :D (jo myslete si co chcete, je mi to jedni ;) :P), povidali jsme si o tom co studuje, proc odjizdi po roce, ona menila hned po mesici rodinu, byla drive v Connecticutu a rodina nebyla ta prava, takze sla do rematch-e a presla k rodince do Marylandu. Rikala, ze se ji tam libi, ale ze bude pry koncit svuj rok a pojede zpet do Nemecka a odtud pak do Australie, ma tam uz domluvenou nejakou praci. Ptala jsem se ji na vsechno mozne, i kdyz ona byla hodne ticha, spise jsem mluvila ja a ona jen tak odpovidala, az ke konci se rozpovidala. No stravim s ni prvni tyden ona pak ma mesic cestovani.

Na googlu jsem se koukala na stavajici adresu,kde rodinka bydli a tedy neni to zadny maly baracek, ale hacienda lol a krasne bazen k tomu, ale budou se v prubehu pristiho roku stehovat, takze stehovani me tez postihne, ale nevadi mi to, nekomu by to mohlo vadit, me tedy urcite ne, pry je novy baracek jen nejakych 12 minut autem od stavajiciho, takze to nebude daleko.

S detmi budu travit kazdy den od 12 vyzvednutim starsi ze skolky do cca 6:15 vecer, kdy ulozim starsi do postele a malou si zase prebere HD. Na vsem se s nimi da dohodnout, takze kdybych potrebovala pry skoncit treba o neco drive neni pry problem. Na vsem se da s rodinou domluvit. Starsi chodi kazdou stredu na plavani kam ji Susi vozi a obcas bere v kocarku i malickou. Pokud je pekne pocasi blbnou na zahrade, v bazenu a nebo jedou do parku, muzea, knihovny, nebo do nakupniho strediska...V mestecku nekde pobliz je i fair ground takze tam take obcas zajedou. Babysitting je nanejvys dvakrat do mesice a vetsinou je to patek vecer. Susi ma jeden vikend v mesici volny tzn volno od patku od tech cca 7 vecer do pondeli do poledne..takze se da i naplanovat nejaky delsi vylet. Byla pry takhle v NYC. Rodina bere au-pair s sebou na dovolene, zatim s nimi byla na Floride a v Orlandu, a rikala ze nepracovne, ze si spise uzivala, coz se mi libi :)) Samozrejme ze pomohla s detma, kdyz bylo potreba, ale ze to mela spise jako dovcu.

Jsem z rodinky stale vice nadsena a moc se k nim tesim :)) Odletam tedy 17.zari a k rodince bych mela dorazit 20.zari....jeeee jsem hrozne nadsena a vubec mi to nedochazi :D......

Jdu se ted vrhnout jeste na ten predeparture trenink...pustila jsem si Noc v muzeu, ze se na to kouknu s malou a ona jen lehla do me postele usnula...takze zase sama :D :D


No comments:

Post a Comment