Pages

Saturday 19 May 2012

MATCH!!!!!

Tak jak uz nadpis napovida zmatchovala jsem s rodinkou z Marylandu. Poletim 17.zari!! :)

Ma hroznou radost, uplne tomu porad neverim, dokud to neuvidim na mem roomu, ale proste uaaaaa ja pojedu do Ameriky :D :D
Ale vratim se jak k tomu vlastne doslo....

Domluvili jsme se vcera po druhem skype, ze si napise jeste email, ze jim hodne libim a me zacinali tez moc libit, i to, ze jsem poprve a tu dobu co jsem mela skype s ostatnima rodinkama, jsem videla i deticky, to bylo hrozne mily. HD bude peknej vtipalek, protoze porad zertoval a vlastne se porad smal a byl takovej vice relaxed nez ja a HM dohromady lol HM uz se dneska tez usmivala, vcera na sobe mela veci v cem zrejme chodi do prace a bylo to sacko a kosile, takze takove 'prisne,usedle' vite co myslim ? a moc se vcera nesmala..proste je to ta co v domacnosti vydelava a chodi do prace kazdy den a chod domacnosti je na HD..
Maji tedy mensi farmicku, kde maji slipky, prasatka, kraliky, maji i vcely, nejake husy...

Dnesni, sobotni skype se nesl v duchu spise vseobecnych otazek a opet spise povidani, bavili jsme se o tom co je v okoli za moznosti, co delaji jako rodina o vikendech, pracovni doba, o holcickach, co ma ta strasi rada, jestli maji nejake alergie a tak podobne veci, pak jsem zase videla tu strasi, tam porad pobihala, ja jsem se pak zeptala kolik jeste maji devcat na pozici jejich au-pair, tak pry jeste jsou v kontaktu se dvema, ale ze se mnou si zatim mluveni uzivaji a ze jsem jejich 'favorite' a asi po pul hodce se me HM zeptala jestli by mohla mluvit s Lindz, protoze jsem ji to predtim nabidla po emailu. Zavolala jsem tedy Lindz a sla uklidnit deti dolu, protoze zase byli Tolby s Poppi v sobe, opravdu chvili neposedi. Presunuli jsme se do jejich pokoje, ktery sousedi s mym a ja jsem trosku pootevrela dvere abych slysela co jim rika...no vychvalila me opravdu dokonale, bavili se o tom co delam s detmi, jak jsou se mnou spokojeni, jaky jsem ridic, jak jsem tu dlouho, co vsechno delam a tak...mluvili cca 20 minut a vetsinu mluvila Lindz, ona ma hode prorizlou pusu, ale zjevne si rozumneli, protoze pak mi Lindz rika, ze se ji HM ptala jestli jim budu hodne chybet, ze prece jen jsem tady uz dlouho a ona, ze urcite ale ze mam sanci se podivat po svete, ze ona by jela hned by v mem veku a nemit zavazky, tak je HM uz i pozvala na dovolenou :D :D Kdyby nahodou se chteli podivat do MD...

Kdyz Lindz domluvila zavolala me zpet, ze jeste se mnou by radi mluvili, tak jsme se jetse bavili o tom jake maji pripojeni na internet, jestli vsude po baraku, pak mi rikali o pokoji pro au-pair a nakonec sedeli HM a HD tak vedle sebe najednou na sebe koukli kyvli a zeptali se 'Would you like to be a part of your family ?' v tu chviili mi uplne srdce poskocilo slza ukapla, jsem hroznej cita a rekla jsem ze ano, ze budu nejvic happy...usmivala jsem se jak mesicek na hnoji :D oni pak, ze jsem vazne super, otevrena, vesela..ja jsem se jich jeste ptala jestli jim opravdu nevadi to, ze mam piercingy na oblieceji a tetovani a HM ze videla fotky a ze jim to opravdu nevadi a ze jim dokonce libi jak si menim barvu vlasu, takze jsem mela radost :))


Ted neco vice k rodine a povinnostem....

Rodina tedy zije nekde na okraji Laytonsville coz se mi na mape jevi jako mensi mestecko, google mi ukazuje,ze je to cca 55 minut od Washingtonu DC a stejne nejak tak od Baltimore, takze super, na americke pomery to bude nic... To  bude jako tadyodsud mam moricko, takze hodka je jako nic :)
Rodice - HM pracuje 5 dni v tydnu 12 hodin denne, takze je hodne vytizena. HD je doma a stara se prevazne o farmicku a dopoledne ma malou, protoze au-pair pracuje az od poledne, takze mi jejich soucasna ap psala, ze navstevuje skolu a nebo si prispi :) coz  pro me jakozto ne moc ranni ptace je uplne ideal :D. Pracvni doba je pondeli-patek od 12 do cca 6-7 a soucasna ap psala, ze vetsinou konci v 6:15 vecer, takze jeste si stihne dojit na sedanek s au-pair co je pobliz a ve ctvrtek hraje pry volejbal za nejaky mistni klub. Prace je i v sobotu, ale jen cca 3 hodinky dopoledne, ale ne vzdy jsou to cele 3 hodiny a pokud ma au-pair na planu dojet treba do NY nebo nekam na cely vikend vzdy se to snazili nejak udelat a vysli ji vstrict. Vzdy se snazi vejit do tech 45hod/tyden a pokud je neco na vic, tak to rodina pry zaplati, takze jednani ferove. Obcasne hlidani - babysitting kdyz rodice maji tzv. date night coz je pry jednou za mesic. Moc vecer nikam nechodi spise si posedi u filmu nebo s detma. Budu mit k dispozici auto i ve svem volnem case, odpoledne s detma budu ridit minivan a na sve volno bych mela mit k dispozici nermal mensi auto. Benzin plati rodina. Deti nemaji zadne specialni diety, zadne alergie, malickou jetse HM koji a vetsi je typicka holcina co toho moc nesni protoze se v tom jkidle pry porad 'vrta' :D no jako tady, vsude stejne. Soucasna au-pair s nimi hodne podnika vylety do mesta do muzeii, do parku, kolikrat za mesic se pry v okoli vyskytuji/poradaji nejake parade tak tam s nimi tez jezdi. Hodne chodi do parku, nebo jsou doma, na zahrade, starsi se pry rada kouka na zviratka co maji doma...Maji tez dve kocky a dva pejsky, takze se me hned ptali jsetli nejsem alergicka, byla jsem drive na kocky, ale od te doby co ziju zde v Anglii a mame tez dve kocky, tak se to nejak utlumilo a psa jsem vzdycky chtela, tady mame jednoho, tam maji rovnou dva...super :)  Bavili jsme se s HD jak je to s dostupnosti do DC tak pry jezdi vlak kazdou hodinku, takze dobre a v okoli je hodne moznosti kam jit...knihovny, muzea a tak...

Jinak to je asi zatim vse na co si ted z fleku vzpomenu...urcite toho je mnohem vice, ale uz je dost pozde a tohle je asi to nejdulezitejsi.. Pridavam par fotek z Laytonsville (zdroj google)....:)) + Odkaz na stranky Laytonsville town :)




15 comments:

  1. Ještě jednou gratulace! :) Jak to tak vždycky u vás holek čtu, mám větší a větší chuť do toho nakonec taky jít. :D

    ReplyDelete
  2. Dekuji :)) Urcite bych Tebou do toho sla, ja jsem ted hrozne happy haha takze me ani deti co me budi o pate ranov nedeli nerozhazi :D :D
    Takze sup zjistit vsechny moznosti a huraaa do toho!! ;)

    ReplyDelete
  3. Moc gratuluju!!! A už teď se těším na tvé zápisky z USA :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tezer dekuju moc :) Ja se uz tez tesim :D

      Delete
  4. sestřenka Markét:)20 May 2012 at 06:11

    Ježíííš kočko to je skvělý moc ti to přeju já se vždycky chtěla do DC podívat:) Musíme to všecko probrat až přijedeš už se moc těším pa

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Sestrenko uz se to blizi to setkani, zase po mesicich..:/ ale uzijeme si leto, pogrilujeme, opijeme se a poradne vse poresime ;)

      Delete
  5. Super, gratuluji a doufam, ze se tam budes mit jen a jen dobre. Mas super, ze budes mit auto neustale k dispozici. Trochu jsem se bala, aby jsi tam nebyla odriznuta od sveta, ale s autem se daji podnikat vsemozne vylety a to cloveka zabavi. Ptala jsi se take na au-pair v tvem okoli? Mas tam nekoho?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jsem se taky trochu bala, ale maji auta tri - osobni, pak minivan a jeste ma HD nejaky truck ale to rikal, ze asi bude na me moc veliky (predstavuju si fakt nejakej americkej truck jako ve filmu :D :D) takze snad to bude dobry, auto ridim hodne rada, takze pohoda :)
      Jinak jedna au-pair je primo v ulici kde HF bydli, tedy bude koncit jako ta co je ted u teto moji ale rodina tez hleda takze prijde nejaka nova slecna..

      Delete
  6. Tak přeji hodně štěstí, koutkem oka závidím to, že ses s rodinkou domluvila :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hani, dekuji :) Jak jsi na tom Ty s hledanim ?

      Delete
  7. Danus,gratulace nejvetsi!!!Ja bych tu lokalitu a navic farmu asi nebrala,ale rodina vypada uplne uzasne.A to myslim je asi nejdulezitejsi.Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju moc, Ivco :) Me lokalita ani farma nevadi ;) Vidim v tom docela hodne vyhod nejsem moc mestsky typ abych pravdu rekla..:) Rodinka je super a mam je den ode dne radeji, skypujeme a volala jsem s jejich stavajici au-pair..piseme si. tesim se tam :)

      Delete
  8. Moc gratuluju a přeju hodně štěstí!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc :)) (jsem si ted tak premyslela kdo jsi az jsem si musela kliknout na jmeno a vyjel mi znamy blog ;)) Vyjedes zase jako au-pair ? A drzim palce s maturitou (pokud uz jsi ji neudelala ;) :D)

      Delete
    2. Uvidím, jak mi dopadnou přijímačky na VŠ a pokud se nedostanu, tak pojedu zpátky do Irska a pokud se dostanu, tak ještě nevím :D Maturuji příští týden ve středu. Díky moc! :)

      Delete