Pages

Sunday 27 May 2012

Summer is here!!

Tak konecne se oteplilo, na muj vkus az moc. Teploty mame mozna kolem 25-27 a vcera odpoledne bylo 30..Ja mam teplo rada, ale tohle? To je na umreni. Zada mam opalena jak po tydenni dovolene ve Spanelsku, jeste musim dohnat zbytek a nozky, to planuju na vikend, kdy snad ma byt jeste cetsi horko :/ a hlidam, takze jsme si vcera na zahrade nafoukli bazenek, napustili a Poppi s Tobym se v nem cachtali dobrou hodinu. Ja jsem si smocila jen nozhy, protoze se tam fakt s nima nevejdu :D Takze o vikendu dopustime vodu, a mozna udelame zase balonkovou balku, mame jeste spesl balonky na napousteni vody, takze pokud bude zase hic, tak je to jasne, co budeme delat :).

Jinak kdo cte muj druhy blog, tak jiste zaznamenal, ze jsem nasla rodinku z USA...Takze 17.zari pokud pujde vse jak ma, poletim smer NY na ctyrdenni skoleni a pote se presunu 20.zari k rodine do Marylandu. Rodinka ma dve holcicky - 4,5 roky a 7 mesicu, obe maji narozeniny v rijnu, takze malicke bude skoro rok az prijedu. Vypadaji moc sympaticky a kazdy den si piseme emaily a snazime se udrzovat kontakt i po skype :) Zacinam se tam tesit :)).

Pondeli, utery jsem mela off a pokazde me Lindz vzbudila snidani...obedem :D do postele, na obrazku vyse je brunch z utery. To byla mnamka, a clovek se toho dobre naji. Kdyz jsem mluvila s nasima na skype, tak mamka uz rikala, ze me tohle nemine jim udelat doma, jelikoz jsem jim podobny brunch uz udelala v prosinci a chutnalo jim, tak proc ne :))

Streda...dopoledne jsme meli coffee morning, takze jsme zase pekne se sousedkama podrbali :D :D Je to pekne dopoledni posezeni :) Domluvili jsme jeste poradne Jubille party, ktera bude uz za tyden o vikendu, v sobotu. Bude to neco jako jsme meli street party min rok v dubnu na pocest svatby W. a K.. Tentokrate je to ku prilezitosti vyroci 60let na trunu kralovny. Odpoledne jsem v jednu vyzvedla Poppi ze skolky a stravili jsme cele odpoledne v parku jeste s Adele(z Newtoftu, ne Lindz dvojce) a jejima dvema klukama - 4,5 rocni Riley a rocni Jacksooooon. Slunicko zhavilo, takze jsme moc nebehali, deti si pekne hrali a jsem si konecne zase poradne s nekym popovidala. Vetsinou jsme v parku sami,takze prijemna zmena. Domu jsme dorazili kolem pul ctvrte. Lindz dosla pro Elise na zastavku a ja pockala na Tobyho az ho priveze bus. Mezitim Poppi usnula, takze jsem si vyhrala chvili s Tobym na zahrade, zaskakali jsme si v trampoline a kdyz prisel Mick z prace, dali jsme si roast dinner a ja mela padla. Byla jsem docela dost unavena, takze jsem se sla umyt, a pustila si film. Konecne Poppi spala celou noc ve SVE postely, protoze posledni tyden, tak prichazela v noci si ke me lehnout a me ji bylo lito vyhodit.

Ctvrtek jsem byla doma s Poppi, byli jsme dopoledne v parku, pak jsme byli na zahrade, postavili jsme si malicky brouzdaliste pro deti tak jsem si tam namacela nozky a Poppi po me strikala pistolkou a kdyz prisel Toby ze skoly, tak tam hupsly oba. Vecer jsme meli grilovanoi veceri, ale ja jak jsem byla venku celej den, tak jsem veceri jedna uvnitr a pak mela relax podvecer pri tv.

V patek jeste vetsi vedro nez predesle dny :/ Ja mam teplo rada, ale co je moc...Teploty splhaji ke tricitce. Jeste ze mame ten malicky bazenek :D Mala byla ve skolce, vyzvedla jsem ji zase v jednu odpoledne, pak jsme rovnou sli na zahradu a sup do plavek. Ja co jsem si koupila cerne minuly rok, tak mi neni horejsek :/ takze mam smulu, nove si uz kupovat nebudu, mam jeste jedny doma v CR tak ty mi snad jeste budou...budu doufat. Mezitim jsem povesila dve varky pradla, ktere bylo behem dvou hodinek suche, tak jsem rovnou skladala, zehleni si necham na pondeli. Po ctvrte prijel Toby ze skoly, ja jsem jeste mezitim sjela s Poppi do Tesca co Market Rasenu, nakoupili jsme nejake nanuky, limonady, stavy a balenou vodu. Po ceste na zpet jsme se staveli u takove jedne mensi cukrarny, kde jsem koupila tocenou zmrzku a Poppi si dala v aute. Dojeli jsme domu, meli jsme veceri a vecer jsem mela volny...no az na to, ze za mnou prisla Poppi a Lindz me poprosila jestli bych ji nemohla na chvili pohlidat, ze musi sjet nekam do Market Rasenu, ze od nejake zname koupila skolni kalhoty pro Tobyho, tak jsem rekla, ze klidne, zadny problem. S Poppi jsme si pustili Noc v muzeu 2 a ona za pul hodky usnula, kdyz prijela Lindz me uz se nikam nechtelo, dokoukala jsem film, popovidala s par lidickama na fb a sla spat.

V sobotu me cekal cely den s detma...opravdu cely. Toby byl vzhuru uz v pul 6!!! Zahnala jsem ho zpet do postele a prestehovala si malou k sobe, aby mi ji nevzbudil. Lindz odchazela v sest do prace, jeste pred tim ho zpacifikovala, ze ma jit jeste spat...no nesel, delal od tech sesti takovej bordel...fakt mi z nej tekly nervy :/ kolem pul 8 mi dosla trpelivost a vzala jsem mu jeho vlacky, tak to se uklidnil, zavrela jsem ho do pokoje at se tam treba zblazni...Poppi se probudila kolem pul 9, dali jsme si s polecne i s Elise snidani a ja jsem navrhla jit dopoledne do parku. Elise se k nam pridala a ze pujde zazvonit na nejake kamaradky, tak proc ne. Vyrazili jsme kolem desate. Poradne decka natrit opalovakem, sebe jsem samozrejme vynechala, taky jsem tak dopadla...mam uplne rudy zada, vypaleny raminka, nastesti to neboli a pudje to do hneda jako vzdycky, ale stejne jsem jako rak :D musim jeste dohnat nohy, s temi vzdycky nejak pokulhavam...
Odpoledne jsem pak byli na zahrade, kdyz dorazila Lindz z prace, udelala jsem veceri, meli jsme domaci hamburgery a hranole, snedli jsme to venku. Lindz pak sla na bingo s Elise, takze jsem vykoupala Tobyho s Poppi a dala je spat. Toby usnul docela rychle a nebylo se cemu divit, kdyz byl vzhuru uz od pul seste a pak cely den behal po venku. Koukala jsem s Poppi na Indiana Jonese a o pul 11 jsem to zalomila, byla jsem mrtva..behani kolem deti celej den mi nesvedci :D.....

O nedeli a zbytku mych sluecnych dnu se podelim zase jindy ;)








No comments:

Post a Comment