Pages

Friday 11 May 2012

Tak se zase po nejake dobe musim ozvat, neda mi to tu nechat tak prazdne :D :D

Rodiny se neozyvaji :( , ja vim, ze mam hafo casu a ze ten 'boom' rodinek co chteji na leto a po prazdninach jeste prijde (apon to slysim vsude okolo :D, ale stejne.. mam z toho depresi..posledni se ozvala ta z Californie, ale chteji drive au-pair, takze nakonec jsme nemeli ani ten hovor na skype..Jo jeste predevcirem mi prisel email od koordinatorky az z Atlanty osobne, ze pry ma rodinu, ktere se libi ma prihlaska/profil na APIA, napsala podrobnosti a take, ze by potrebovali nekoho nejlepe na zacatku srpna...musela jsem odmitnout, opravdu nechci letet z UK primo do USA.. i kdyby to slo, chci stravit nejaky cas doma s rodinou i kdyz to asi bude hodne narocne, ale i tak, aspon nejaky cas...lepsi nez nic ;)

...taky mam depresi z toho, ze mi tady mezi poli s myma koblizkama zbyvaji uz jen necele tri mesice...:( Na jednu stranu se tesim na nova mista, nove lidi...ale clovek si tady za dva roky tak neuveritelne zvyknul az to obcas neni mozne jak jsem sem opravdu zapadla..:) (uz zase mam slzy v ocich :/) ale potrebuji se hnout z mista a pokud ne ted tak vim, ze bych zase zacala o tom moc premyslet, tak jako to bylo minulej rok a pak bych se svoji povahou zase nekam nejela :D :/..takze USA ted a nebo nikdy..:)

Porad si rikam, ze toho mam jeste hodne pred sebou a nemuzu se zahrabat nekde na polich a starat se o ty decka na dosmrti ( i kdyz je to krasna predstava :)) ). Bavili jsme se s moji soucasnou HM, ze kdybych potrebovala, ze nekam zavola, je to od ni mile, ale snad to nebude potreba, pry si me dyztak nechaji :D, a ze chape, ze mam rada veci proste vyrizene dopredu a hlavne v klidu, nez pak stresovat, to ja opravdu nemam rada...proto jsem vsude brzy, nikdy jsem nikam neprisla pozde, nic neodevzdala pozde, jsem proste hrozne dochvilna a poctivka..nekdy az moc...



Jelikoz jsem milovnikem stare doby a vseho co je cernobile, pridavam par fotek/obrazku z USA :) (zdroj google)






No comments:

Post a Comment