Pages

Friday 4 May 2012

Zabavni park Alton Towers


Nevim jestli jsem tu psala, ze jsme s Mel 'vyhrali' listky do zabavniho parku Alton Towers (dale jen AT) - OFFICIALVcera resp. ctvrtek 3.kvetna jsme se tam i vydali,byl to snad nejlepsi den za opet hodne dlouhou dobu, hodne jsme se nasmali, zachvaty smichu na atrakcich nas neminuly, i kdyz jsem ze zacatku dosti klepala kolena a mela zvlastni pocity napr. z Nemesis - SUB TERRA, ale nakonec to bylo vse hrozne fun a thrill rides bych si klidne postavila na zahrade :D.


Soutez probihala v breznu v novinach SUN. My jsme na to narazili nahodou kdyz jsme s Mel byli v clubu a prohlizeli si denni tisk. Na hlavni strance bylo, ze probiha jakesi sbirani 'tokenu' (papirova cisla s logem AT) a ze pokud se nasbira 9 tokenu a zodpovi se 3 jednoduche otazky, ktere se daji najit na netu, ziskaji se dve vstupenky na cely den do AT. Me jakozto milovnika ruznych atrakci (i kdyz cim jsem starsi tim mam trosku strach,ale jen malicky :D vcera jsem byla hodne nervozni pred jednou jizdou, ale k tomu se dostaneme...) jsem hned vystrihla prvni token, precetli jsme si pravidla a domluvili jsme se, ze ja koupim noviny v po,st a pa a Mel v ut,ct a so a nedeli kdo stihne, domluvili jsme se, ze si vzdy napiseme sms, kdyby jsme nestihali nebo SUN nesehnali, coz se parkart stalo, ze byli noviny vyprodane. Nekdy ke konci brezna jsme meli vsech 9 tokenu, v jednom vydani SUN byl bookovaci formular s tremi otazkami a peti moznostmi vyberu data, kdy by jsme se chteli do AT podivat. Odpovedeli jsme na otazky, odpovedi se museli najit na internetu, ale bylo to opravdu jednoduche. Vyplnili jsme bookovaci formlular, vybrali datumy, vse dali do obalky + pridali jeste obalku s nadepsanou zpatecni adresou a znamkou a vse odeslali. Nakonec nas to vse vyslo na necelych £8...listek pro jednoho stoji od £31 do £45, takze jsme usetrili docela dost penez :))....Tak a cekali jsme jestli listky prijdou...
Listky dorazily presne dva tydny pred datumem co byl vytisten na listku a to 3.5.2012 - ctvrtek, kdy jsem mela mit volno, ale spatne jsem si odpocitala v kalendari dny a zapomnela na 30/4..takze tu mela byt jen Lindz a k tomu jezdime kazdy ctvrtek s Elise na plavani...Takze mensi zmatek, ale nakonec jsem se domluvila s Lindz, ze zavolame Winnie, jestli by nemohla Elise vzit ona na plavani a ja bych tedy mohla jen, jen teda nebudu mit auto :D takze nakonec me Mel prihlasila na jeji pojistku za £15 abych mohla ridit jeji auticko, protoze ona se na cesty delsi nez hodinu neciti a AT je vzdaleno od naseho Newtoftu pres dve hodky, takze jsem se usvolila, ze budu ridit.

Hrozne jsem se tesila a skoro se nemohla dockat ctvrtka, i kdyz to znamenalo brzy vstat, pripravit Tobyho do skoly, pockat az odjede busem v pul 8 a pak hura na jizdu dlouhou neco kolem tri hodin, vezli jsme totiz jeste Mel sestru Michu na vlakove nadrazi do Stoke on Trent. Hned jak jsem nasedla do auta a chtela zapnout navigaci zjistili jsme ze kabel co ji ma nabijet je v haji :/ Zasla jsem pro Lindz co s tim a nastesti Mel ma tez navigaci, ale je nejaka zmatecna nebo co :D ale kabel ma stejnou koncovku takze jsme to prohodili, zadali adresu nadrazi a vesele vyrazili. Jen musim nastinit, ze jsem opet jela jako kdybych jela na tyden :D :D, mela jsem batoh, kde jsem mela lunchbox ( pizza,a 5 sendvicu - pro me i pro Mel) nejake ovoce, tri flasky piti, tasku s bramburkama, tasku pres rameno plnou sladkosti :D, mikinu a bundu, ktera se ukazala jako dobra investice, protoze cely den ac neprselo, byla docela pekna zima a foukalo.
Cesta ubehla dobre, poprve jsem ridila po triproude a ctyrproude dalnici, ze zacatku jsem mela malicko strach, protoze nemam moc rada hustej provoz a jeste kdyz je to kolem vas samej kamion...no ale jelo se kupodivu docela dobre. Dojeli jsme na nadrazi, zaparkovali, Micha se spakovala, zamavali jsme ji a uz jsme jeli smer AT. Nakonec misto planovane desate dopoledni jsme prijeli neco kolem ctvrt na dvanact. Zaparkovali jsme, dostali listek, ktery se plati az kdyz budeme odjizdet, bylo to kolem £6..taky by mohli mit parkovne zadarmo :D....

Z parkoviste jsme se dostali chuzi na mini vlacek, ktery nas odvezl k hlavni brane AT. Tam jsme projeli listky takovou masinkou a pustili nas dovnitr. V tu chvili jsem zapomnela na vsechno co me stvalo, protoze toho bylo psoeldni dobou hodne moc :( ale tam jako kdyby to vsechno zmizelo a ja jsem si rekla, ze si to uziju. Prvne jsme se s Mel vyfotili hned u brany, za kontrolou listku uz stal veverak (nebo co to je :D :D ) z doby ledove,s tim jsme se samozrejme museli vyfotit.
Nabrali jsme si mapu resortu a nejake slevenky na priste (protoze jsem tu urcite nebyla naposledy a do odjezdu to musim stihnout jeste jednou...setreni se odklada :D :D)

Prosli jsme si postupne vsechny thrill atrakce, je jich dohromady 10, jednu jsme vynechali, tu jsme nestihli a to The Blade zde (v aj) ale videla jsem jak to funguje a moc me to nelakalo...Nejvic jsem si uzila Oblivion zde , kde padnete z 60 metru vertikalne do cerne diry, kam nevidite co tam je...jeste nez jsem na tuhle atrakci sla, koukala jsem na to a jakoze pohoda...kdyz jsem stala nahore a nastupovala do predni rady, kde jsem nechtela byt :D a kdyz nas to pak vyvezlo nahoru...uz mi tak dobre nebylo...Hlavne se nekoukat dolu, ja se svyma zavratema jsem se musela podivat a kupodivu to byl super pocit, tam vyset nohama dolu a pod sebou nic nez jen cerna dira do ktere za nejakych 10 sekund spadnete...jednim slovem bomba!!! Muj nejhorsi zazitek naopak byl na Ripsaw zde, to jako zlaty Nemesis a Nemesis Subterra a Air..vse lepsi nez tohle. Ne ze by mi bylo spatne to ne, ale proste jsem mela strach ze z toho kazdou chvili vypadnu :( urcite to stalo za ozkouseni, ale asi bych na to podruhe uz nesla...
Pak jsme jeste mimo thrill rides vyzkouseli Karlik a tovarna na cokoladu, kde jsme jeli lodickou jakoze po 'cokoladove' rece a projizdeli tovarnou, na konci jsme byli ve vytahu, kde jsme proleteli strechou (vse iluze) ale dokonala :). A jeste jizdu na vodnich kruzich. To bylo super :). A jeste jsme byli na HEX - zde, tam odtud jsem odchazela jak nadrogovana, vubec jsem nepochopila tu konecnou jizdu :O :D Fakt nechapu doted mi to mozek nepobira...musi se zazit, protoze to nelze popsat :D..na internetu je to popsane hodne jako 'hrajici si s lidskou mysli' hodne natom bude, oprabdu netusim co se v tom sale stalo :D

Park se uzavira v pet odpoledne, takze jsme jakz takz stihli posledni atrakci a hura zase zpet mini vlackem na parkoviste. Pred nami byla jizda domu kolem dvou hod a deseti minut, odridila jsem to zpet v poradku, stavili jsme se jeste na veceri v mekaci a pak uz hura domu. Dojeli jsme do Newtoftu kolem ctvrt na devet, sla jsem se umyt, nahrala sjem fotky a padla za vlast :D.

Pokud je nekdo v Anglii a nevi co by, tak plne Alton Towers doporucuji ;) Je to skvele straveny den! :))

Vsechny fotky na - FB - public :)






























1 comment:

  1. Danuš naprosto souhlasím s tou HEX, já z toho taky dlouho nemohla. Oblivion jsem si užila dokonce třikrát já s mou panickou hrůzou z výšek, ale od čeho máme kamarádky, že ano ;)

    ReplyDelete