Pages

Sunday 29 April 2012

Cali se tez nekona

Rodinka mi odepsala na email, poslala nejake fotecky, a hlavne se chteli domluvit na skype hovor. Ja jsem jim odepsala, ze tedy skype klidne, jen kdy se jim to hodi a bala jsem se toho, ze to bude na muj cas moc pozde, ke vsemu jsem mela deticky od patku odpoledne do vcera vecera, takze mi dali trochu zabrat. Jeste jsem se jich hned zeptala odkdy potrebuji au-pair, ze ja muzu az na zacatku zari, budu to ted psat vsem rodinkam hned zkraje, usetri se tim cas, podle me..kdyz nevidi ty datumy, kdy jsme mi dostupne.

Rodina odepsala, ze by potrebovali au-pair uz na konci cervna..takze zase nic. Psali, ze by se mnou, ale i tak radi skypovali, ze se jim hodne llibim, ten mladsi chlapec ma Aspergerum syndrom. Napsala jsem jim, ze si s nimi klidne zaskypuju (to me nezabije). Zatim se mi neozvaly...tak cekam...

Omezila jsem klikani na email cca z deseti podivani se za hodinu na trikrat za den :D Zatim mi to docela jde a na muj room na APIA uz neklikam...jsem zvedava jak dlouho mi to vydrzi....

Porad si rikam, ze mam hafec casu, coz mam, ale nejaka takova malicka panika, ze si me nikdo nevybere a ze si nanajdu 'tu' rodinu, ve me proste je. Nejradsi bych spakovala tuhle tady v Anglii a prestehovala ji do USA :D (uz jsem to zkousela navrhnout....neproslo to..:( :D

 Pristi nedeli uz leti Miska a Ruzenka a dalsi slecny ze skupiny na fb a v pondeli zbytek na skoleni. Uteklo to hrozne. A budu jim derzet palce a myslet na ne, jestli uz jsou tam a co delaji....Tesim se na jejich prvni zazitky.


1 comment:

  1. koukám, že výběr rodinky ti dává také zabrat jako mě

    ReplyDelete