Pages

Wednesday 15 February 2012

21/03

Datum kdy pojedu do Londyna, podivam se na ceske velvyslanectvi a take se sejdu se Zuzkou, slecnou z Coolagenta na pohovor ohledne kompletace me prihlasky....

Nakonec jsem se tedy na velvyslanectvi nedovolala,ale nasla jsem na strankach email, ktery je urcen k tomu,ze pokud se nedovolate napisete mejla s Vasimi kontaktnimi udaji a oni by se Vam meli ozvat. Nejdrive jsem zkousela po telefonu,ale k me smule byli 'busy' a kdyz me automat nabidl ze muzu po stisknuti petky zanechat me tel. cislo a oni mi zavolaji na zpet a ja jsem stiskla pet,tak mi to reklo,ze tahle sluzba neni dostupna...vtipalkove! Tak jsem napsala email s mym telefonnim ciislem. Obratem mi prisel email,ze si schuzku lze domluvit i po mejlu, takze jsem napsala,ze by se mi to nejvice hodilo mezi 21. a 24. breznem, v tu dobu mam off a Mick bude doma,takze no problem ho tady zanechat, i kdyz si zase bude stezovat jak je to strasny byt s detma :D ale uz jsem jim to oznamila on rekl,ze neni problem, jeste jsem se ho snad petkrat ptala jestli teda ma off ten den a ten den...Pani mi odepsala,ze maji volny termin 21/03 v 9:45 dopoledne,zda mi to vyhovuje..Odepsala jsem,ze samozrejme a jeste jsem se zeptala,jestli budu poytrebovat na vypis z rejstriku trestu neco spesl, pry nic, jen pas/obcanku a pokud to budu chtit poslat, tak nejakou zlatou nadepsanou obalku, to musim jeste zjistit jakou presne :D nemam totiz vubec tucha...Jako naivne jsem si myslela,ze mi to daji na pockani,ale na webu pisi,ze ne...No radeji si tu obalku obstaram, jistota je jistota.

No a v neposledni rade jsem se domluvila po mejlech na schuzce se Zuzkou, zastupkyne v Londyne pro Coolagent, je neco jako interviewer,takze jestli se mi to hodi 21/03 kolem sedme vecer (no nechtela jsem v Londyne zustavat tak dlouho ,ale nic jineho nezbyva, pojedu holt vecer 20/03 a vratim se 22/03,stale premyslim,jestli to risknu s autem nebo radeji vyuziji vlaku :D)... na schuzce pry vyplnim nejake papiry, udela se pohovor v anglictine...

Jinak v online prihlasce uz mi chybi jen oskenovat moje reference, a objednat se tady k doktorce, ktera,doufam, mi ty papiry potvrdi...No a video :D to z min. roku nemuzu pouzit, hlavne tam rikam ,ze je mi 22...coz uz neni...a je proste uplne nejhorsi...:D:D:D Jak to clovek vidi s odstupem casu, tak se mi to vubec nelibi, tedy nejvice ty pasaze kde mluvim a jsem tam videt :D .

Takze ja myslim,ze ted uz neni uniku....:)

No comments:

Post a Comment