Pages

Sunday 26 February 2012

Tak se hlasim...(no jo uz zase :D) nejak jsem mela chut neco napsat i kdyz se toho moc nedeje...Mam ted deti hodne, protoze Mick dela dlouhe smeny a Lindz ma problemy vpraci, takzvani 'pratele',vlastne oni uz spolu nejaky ten patek nemluvi, se ji snazi delat problemy,ale o tech Vam tu psat nebudu,neni to moje vec, i kdyz tak jako vzdy vsechno vim..snad se to vse brzy vyjasni, protoze ona je jako jako telo bez duse :( fakt je mi ji lito..Takze se snazim deti mit  tak aby se mohla ucit na zkousku na toho 'serzanta', ma ji za 2 nebo 3 tydny a hlavne abych ja mela taky klid, protoze jsou se mnou prece jen hodnejsi ;)



Pocasi se udelalo docela pekne, neprsi, sem tam sviti slunicko a je docela teplo, uz je to i jen na mikcu a vcera jsem byla na zahrade jen v tricku, obcas zafouka studeny vitr,ale jinak super pocasi, skoro jaro. Na zahrade uz kvetou kyticky, musim si je vyfotit a poslat babi, aspon uvidi co tady roste, ona je vasniva zahradnice a ja vzdycky, kdyz jsem byla mensi obdivovala tu jeji 'skalku' co ma hned za vratkama :).
S Poppi jsme byli zkusit zase tu jeji trikolku, tentokrat jsme ale vzali Borka,sikulu, protoze jeji ruzova byla tam zaprasena,ze jsem byla lina ji umyvat, a Borek byl pekne cistej, takze jasna volba...No nejenze neslape do pedalu,ale ani nezataci tak jak by potrebovala,takze i kdyz ja ji muzu za tyc tlacit, parkrat jsem ji nechala 'narazit' do zidky, vratek...ucila jsem ji jak zatocit riditkama doleva, doprava...no samozrejme toci uplne naopak a nebo vubec, takze pak zacala bejt protivna a ze uz nechce, takze jsem se sli radeji podivat do parku. Akorat jsme to pak stihali, kdyz Toby prijel ze skoly, takze jsem hned zacala delat jidlo. To bylo ve ctvrtek a Lindz tentokrate jela na plavani s Elise. Na vecer jsem mela bejbac, protoze Lindz s Mickem se pozvali, ani pozvali :D k Vanesse a Dannymu, na veceri, tak se me ptali jestli nechci teda taky neco objednat,ze m to Mick pak prinese. Objednala jsem si pizzu a hranole, pekne az s donaskou o pokoje :) ale az kolem devate,pekne pozde,ale aspon muzu byt rada,ze nebrali cinske jidlo, to ja nerada eeee :/.
Poppi s Tobym opet hodni, snedli celou veceri, pekne sli spat, beze revu...jak jen ja to delam ?? :D



Na patek jsem byla domluvena,ze vezmu novou slecnu, co se pristehovala ob barak vedle nas do clubu. Jmenuje se Keylaigh (sti Kejla ;)), je ji 18 a pristehovala se asi pred dvema tydny. Bydli tu zatim sama, ma tatinka u armady, ten se vrati nekdy v cervnu. Bydlela drive v Nemecku, Turecku, Holandsku a Belgii tusim. Ma sestru, ktera je na uni v Oxfordu a pritele kousek odsud..Docela jsme pekne popvidali, predstavila jsem ji mistnim, tem co dosli do clubu,dali jsme par drinku, ochutnala vino s colou a vubec ji to nechutna :D
Cely vecer jsem taky slysela jednu vetu '' Wow look at your hair...the're matching your trousers....and handbag'' :D:D:D Kdyz jsem tohle slysela uz po desate, uz jsem se jen smala...A tim,ze jsem si koupila jeste pak zelene piti jsem je oddelala uplne :D:D:D (Porad se smeju....) LOL

Vecer se velice vydaril, videla jsem hned dve panska pozadi a jedno s nich melo hodne pekneho majitele, ktery me dneska dokonce poznal a mluvil se mnou, kdyz jsem jela s detma do tesca...hmmm tak ted si budete myslet,ze jsem total pubertak, ale kdyz ja mam hrozne rada tetovany chlapy a on je teda kousek...:D...No dobre, priste Vam ho vyfotim ,aby jste se tez pokochali :P



Posilame pohlediky a pranicka :))

Jodi nema rada kdyz ji nekdo foti a dava to jasne najevo :D


Kirsty za barem, trochu mazle,ale o to se mi libi vic :)

Takze ja myslim,ze ted si muzu dat minimalne tyden oddych se psanim....No mozna,ze ne...:D Uvidime, podle toho co se bude dit...Zitra zase skola..YES :D Uz aby tam zase byli, protoze je to obcas utrpeni..:)

1 comment:

  1. Ty zelený vlasy jsou prostě největší haluz :D Se nedivím, že se furt divila a obdivovala je :D

    ReplyDelete