Pages

Wednesday 22 February 2012

Super den s Mel v Lincolne :))

Konecne jsem byla nakupovat taky s nekym jinym nez sama se sebou :D
V pondeli kdyz jsem byla s Melanie u nas v social clubu, tak jsem ji rikala,ze chci jet ve stredu do mesta, protoze mam volno, tak rikala,ze pracuje az o vikendu, takze muze jet se mnou jestli chci...bloody hell jasny ze chci! Hrozne jsem se tesila, protoze uz me to vazne nebavi chodit vsude sama i kdyz jsem poznala par nemeckych holek au-pairek,ale proste ono jich je asi 6 ve skupine a fakt prevazne mluvi nemecky,takze jsem s nimi byla dvakrat, a to jen na rychlem kafi, ani jsem se o nich nezminovala, protoze neni opravdu co.

Domluvili jsme se,ze ji vyzvednu kolem pul jedenacte, bydli jen ob zatacku od naseho baraku, takze jsem nemusela pospichat, vstala jsem kolem desate :D lemra,ja vim..Dole jsem se pozdravila s Lindz a Mickem a Poppi, Mick akorat bral jednoho kocoura na veterinu, protoze si neco udelal s packou. Nahodila jsem bundu, protoze zacalo prset,tasku do auta a vyjela presne v pul. Nabrala Mel a jelo se. Cesta je mozna na 15minut nez jsme dojeli na placene parkoviste. Zaparkovali jsme, zaplatila jsem £6,00 na cely den, protoze maji park. listek bud na 1hod, 2hod, nebo na 3 a pak az jakoze na cely den, a 3 hod jsem vedela,ze nestihneme, takze jsme vzali na cely den, protim ten na ty 3 hod stoji £5,40...rozdil 40p..nechapu :D

Prosli jsme celou High street v Lincolnu, Primark jsme vzali utokem,pak New Look, stavili jsme se v nekolika papirnictvich/card factory, hledala jsem rodinny kalendar,kam se muzou zapisovat ruzne aktivity, nebo rozepsat jak kdo pracuje, kdy volno a tak,nakonec jsem sehnala v Paperwork nebo jak se to jmenuje, krasnej s Charlie a Lolou, takze kalendar mame uz na zdi, konecne se tam vse rozepise a nebude to zmatene.
Na obed jsme se stavili v Mc'Donaldu, velice zdrave :D...byli jsme v Poundlandu, kde jsem ukoristila cokoladicky s Peppa Pig a Tomasem a sampon....V superdrugs jsem si koupila dve barvicky na vlasy - blond a cervenou, takze ted mam zase pekny vyber co na hlavu, protoze ma ta blond co jsem si udelala kvuli plesu a kvuli natoceni videa, me prestala bavit :D:D:D No nebyla bych to ja, kdyby mi nejaka vydrzela dele nez 2 tydny...

Pote jsme se stavili ve Starbucks, ja jsem si dala kapucino a Mel horkou cokoladu, no nebyla bych to ja,kdyubych si nedala ten nejvetsi hrnek, takze jsme sedli ke stolecku, pili a mluvili..mozna 2 hodiny, fakt super. Ja jsem mezitim napsala nejake pohledy, co jsem chtela poslat holkam, nebudu psat kterym, aspon budou prekvapene :)).

Po Starbucks jsme skocili jeste do Waterside nakupniho centra, kde je dalsi, mensi Primark, takze si Mel koupile tricko a leginy a zjistila,ze chce jeste jedno tricko, ktere,ale videla ve velkem Primarku,takze jsme zase sli zpet, ja jsem ji koupila jeste jedno tricko, to co je na predposledni fotce s tim Chicagem..Pote jsme se jeste staveli v HMV - obchod s dvdckama a hudbou. Koupila jsem si dvd Smrt ji slusi ( Death becomes her ) nekdo rekne,ze je to hroznej brak,ale ja to mam rada od nejakych mym deseti let, co jsem to videla v telce, dokonce jsem si to i nahrala na kazetu a na dvd jsem to nemohla sehnat a dneska tak prochazime regaly a hle kouka tam na me dvd za £3..no nekupte to :D Uz koukam......




Pote jsme se vydali na parkoviste a jelo se domu...Dorazili jsme kolem pul 6. Byl to super den :)


Prestavka ve Starbucks na cokoladu a kapucino :))





Muj malicky nakup :))...hlavne ruzove skinny jeans pro ktere jsem si jela ucelne :D uz mam ty tyrkysove a tyhle jsem mela vyhlidle uz od prosince a dnes tam meli posledni dvoje a jedny v mem cisle, no nepopiram,ze z nich mam nejvic radost :D



6 comments:

  1. Trička sou úžasný :D Primark je NEJLEPŠÍ :D A tiše a skromně budu vyhlížet pošťačku :D O:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem na ne patricne hrda :D A primark je super, jen ten vetsi je hrozne rusnej a ten mensi,snad ani ne 5min chuze od toho velkeho, krasne tichej, skoto nikdo tam nechodi :D:D:D
      A pohled....vyckavej :D Jeste jsem je nehodila do schranky :P

      Delete
  2. Jezis, skoro jsi me rozbrecela..... Primark, HMV ... presne veci, ktere mi tu v USA hrozitansky chybi. Fakt me stve, ze tu nic podobneho nevedou :(. Jak v Primarku, tak v HMV jsem dokazala vydrzet 2hodiny a ani mi to neprislo a vetsinou nevadilo. (tedy nekdy Primark jo, kdyz tam bylo precpano a lide si slapali skoro po hlavach :) )
    Jezis, jak ja bych si tak rada zaletela aspon na 3dny do Anglie a ukrotila sve choutky :D :D
    Jinak hezke ulovky :)
    X X X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne Primark ,HMV..dokazu tam stravit klidne i ty dve hodky v kazdem, prohlizet dvdcka, muziku..obleceni, skouset..Tohle jsem treba v CR nikdy nedelala, nesnasim nakupovani v CR, to jsem si sla neco koupit mozna tak jednou za pul roku a to jeste ani ne :D:D Tady kazdy tyden, ted tedy uz to pekne flakam,ale porad me to bavi :))
      Ani mi to nerikej, protoze presne vim co me (pokud se podivam do te slavne Ameriky) bude chybet :(( Ale tak neco se musi obetovat..
      A dekuji, uz mam taky ruzovy kalhoty jako Ty :D:D:D nemohla jsem je tam nechat!

      Delete
  3. Markét,sestřenka:D24 February 2012 at 11:25

    Trička jsou úplně boží...jsem ráda že si sehnala parťačku na nákupy....Mimochodem mám taky ráda smrt jí sluší myslím si že je to super komedie:) Doufám , že budeš mít ještě hodně takovej skvělech dní a už se teším na tvou novou hlavu:)písni mi až budeš mít čas pa

    ReplyDelete