Pages

Wednesday 15 February 2012

Zmena agentury + mensi update

post ze dne 1.unora 2012

Takze po pozjisteni vice informaci a mensiho (no nebudu lhat ze devcata ze skupiny na fb me neovlivnily :D ale tak nemuzu to svadet jen na ne! ) natlaku rozhodla ze se zaregistruji u CoolAgenta uz i proto,ze maji pobocku v Londyne a komunikace bude podle me lepsi a lehci a uz i komunikace je lepsi..ze stranu SA je to take docela ok,jen mi slecna/pani se kterou si pisu po emailech prijde trochu..no jak to rict..sucha :D.. ale tak necham si SA jako nahradni, pokud by me CA a AupaiInAmerica zklamaly :D.

Jsem ve spojeni se slecnou z Kosic a ted uz i se slecnou primo z Londyna. Psala jsem i Dite z Prahy,ale ona me odkazala na Londyn, coz je fakt, kdyz jsem tady v Anglii, jen mi neodpovedela na jedinou otazku co jsem se ji ptala a to jak je to s programem Au-pair EXTRAORDINAIRE...az se dozvim jestli se tohoto programu mohu nebo nemohu zucastnit tak dam vedet....

Neco malo o Au-pair EXTRAORDINAIRE (stazeno ze stranek AupairInAmerica - -ZDE-)
You can apply if you / Prihlasit se muzes jestlize :

-are aged between 18 - 26 years
-have a full driving license are are a confident driver
-enjoy caring for children
-hold a recognised childcare qualification - click for Qualifications; Or aged between 20 - 26 years with 2 -years recent full time childcare experience as a nanny, childcare provider or nursery school teacher
-are a secondary school graduate or equivalent
-speak English to a good standard
-have no criminal record
-want to spend 12 months living with an American family

Program: 45 hodin pece / tyden
3 hodiny / tyden studium

Ziskas: $250 za tyden / cca $12750 za rok
Ubytovani v rodine...a vsechny vyhody jako Au-pair.


Slecna z Kosic mi pise kazdy den, jestli se neco nezmenilo v prihlasce, ze mi jeste chybi to a to, je super,ze se zajima. Popsala jsem ji situaci, ze jedine s cim mam problem je vypis z rejstriku trestu, takze jsem si chtela dnes zavolar na velvyslanectvi v Londyne,alek me smule, maji telefon jen od 9:00 do 12:00 a ja jsem chtela volat kolem pul jedne,takze zkusim zitra hned po te devate, musim se objednat a pry to trva nekdy i 6 tydnu,nez maji volny termin, takze jedine na cem mi to bude brzdit je ten rejstrik...Ale zase kvuli tomu nepoletim do CR, kdyz to jde i tady a aspon si udelam vylet do Londyna, hned se stavim na CA,takze ma to jiste vyhody :) A treba se sejdu i s Janickou...:)

Takze to je zatim asi vse....Ted cekam na rodice na skype,aby mi ofotili stredoskolske vysvedceni...ale nejak se nehlasi...:(

No comments:

Post a Comment