Pages

Friday 3 February 2012

**

Lindz se vcera vratila a hned se stihli s Mickem pohadat...Ja jsem byla s Elise na plavani prijeli jsme kolem sedme vecer. Elise privezli nejake jidlo z mekace a my jsme meli kureci curry s ryzi, no ne,ze to nepalilo...ne vubec :D malem mi uhorela pusa,opet...ostatne  jako vzdy :D  Tatka se mi na skyupe smal,ze pry to nemuze tak palit..bych mu to prala ochutnat,ale jemu by to nejspise chutnalo, ma rad paliva jidla.
Mezitim jsem se nejak nachomitla v garazi,kdyz tam byla Lindz,tak jsem se ji ptala jak se mela, co vse se stihla naucit a tak..Ona,ze dobry, ze toho stihli docela dost,ale ze mela klid, ze tady decka rvou....Ja stejne porad nechapu proc si ty deti porizovala,kdyz ji jsou pak vicemene na obtiz...nebo se to zda jen me? Nemyslim si, dnesek dopoledne stravila tim,ze porad dokola rikala, jaky mela ty tri dni klid a ze zadnej rev a bla blaaaaa...no jen jsem kyvala..
Nakonec se pry pohadali, proto,ze byli v mekaci a Mick nechal si hrat Poppi s Tobym s tema dverma,kde se macka jen takovy ten cudlik...no a hadejte co..Toby mu utekl...takze Mick za nim bezel, pry mezitim jak utikal,zakopl, takze ma odrenou ruku a Tobyho nakonec chytil,ale pry to byla docela sila, chytil ho nejak zezadu za krk a ma tam docela obtisky, teda ted uz asi ne,ale vcera vecer jeste mel. Pak kdyz uz ze tedy budou odjizdet chtel Toby jist hranolky v aute, Mick rekl,ze ne a Lindz jako na vse, proc ne..no uz toho asi mel dost,hranolky klukovi vytrhl, ty se rozsypali na zem..Lindz na nej zacala rvat, on na ni,ze si bali veci a jde k rodicum, ona ze klidne....Tohle uz tu byla, tusim ze za tu dobu co jsem tady 2x...dokonce se jednou fakt sebral,sbalil si veci a odesel...vratil se druhy den. Ale ono bude zase vse ok, Mick prijde dneska z prace a oba se omluvi jeden druhemu..jako kdybych uz nevedela co bude nasledovat...uz jsem tu moc dlouho :D.

Taky me nastvalo ze Mick rekl,ze tu byl na decka sam...ehm ja i kdyz jsem mela mit off jsem byla doma, pomahala jsem mu rano vypravit tobyho do skoly, Poppi kdyz se vzbudila vecer jsem si vzala k sobe, prani jsem obstarala vsechno ja, vecere jsem delala ja a svaciny...taky ja. Takze tohle me trochu nastvalo a zamrzelo zaroven, on jedine co dela je,ze sedi v obyvaku, kouka na tv, jde se psem na 20minut ven tot cela jeho cinnost..A jo pak jeste zapasi kazdy vecer s Tobym aby ho dostal do postele a to si vychutnavam :D Poppi beztak pak opet po veceri travila chvile se mnou v mem pokoji,takze..Vcera vecer rekl,ze se nemuze dockat az zase pujde do prace,coz je dnes, je na denni, ze pry je to pro nej jako relax, lepsi nez byt doma :D:D No ja uz ztracim slova na tohle...

Take jsme se dneska bavili s Lindz,teda spise ona zacala, k jakemu datumu budu chtit skoncit,ze si musi zacit hledat novou slecnu, i kdyz teda vi,ze se mi nikdo nevyrovna :D:D:D  jsem zvedava na cely proces hledani, to bude..ne tahle neni barevna...umm zadny piercing tu nechceme :D:D  Rekla jsem ji,ze az bude mit nejakou kandidatku,at ji na me da klidne email,ze nemam problem s tim ji podat informace. Take jsem ji konecne podstrcila ty papiry na refernece,jsem zvedava kdyz mi je vyplni, rekla jsem ,ze bych je potrebovala pred navstevou toho Londyna :D uz vidim jak to vyplnuje den pred tim :D:D

Rano jsem si prispala, protoze mala byla opet vzhuru,takze Lindz nas nechala spat, vstavali jsme kolem devate, dali si snidani, neco nakreslili do naseho malirskeho blocku :D a sli jsme ven na prochazku, vzali jsme psa, je krasne, sviti slunicko ,ale zima nehorazna...venku jsme bylo mozna pul hodky, fakt mrzne,takze zase neprehanet,aby mala nebyla pak nemocna..
Meli jsme obed o jedne a Poppi ted spinka, samozrejme,ze byla uknourana hned po obede, protoze byla unavena a ma to z toho jak v noci nespi...:(




2 comments:

  1. Jenže oni se stejně milujou...jen jsou prostě trochu temperamentní no, hlavně Lindz, ale to už je jasný, jen když se na ni podíváš. :)

    a k minulému článku...spát u nás můžeš, takže se uvidíme a bude to krásné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to vim,ale proste vis jak :)

      Jinak dekuji moc a uz se nesmirne tesim, bude to prinejmensim tak krasne jako tady u nas :D hahaha......

      Delete