Pages

Tuesday 7 February 2012

Fotecky / 05/02 2012

Napadl nam snih. Byla jsem s Elise v kostele na Christingle ( zde vice info -ZDE- ) Bylo to pekne stravene nedelni dopoledne. Zazpivala jsem si. Dokonce jsem autem dojela tam i zpet,snih me nezastavil, jen by mohli zacit pouzivat zimni pneumatiky :/ obcas je to docela sila do zatazky, musi se pekne pomalicku....
Odpoledne jsem byla s Poppi a vzali jsme psa na prochazku, snazili jsme se udelat snehulaka ale nez jsem ho vzdy stihla postavit Poppi mi ho zborila :/ Poppi po me hazela snehove koulicky a mela z toho hroznou radost.
Toby se nezucastnil, protoze je doma Mick, takze jakmile je tatka v dosahu, Toby nikam nejde a dela sceny, takze to ja nemam za potrebi a radeji ho vzdycky necham byt at se nudi doma....











2 comments:

  1. Kdopak asi ty dětičky učí škodolibosti?! Naše Danča! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja...?? Nikdy :D Jen vsi slusnosti a pocestnosti (pise a sama tomu neveri :D:D:D)

      Delete