Pages

Wednesday 15 February 2012

Coolagent?? Student Agency?? Coolagent?? Student agency....??

 Tak zatim to vypada,ze zvitezi Student Agency :) (INFORMACE Z JIZ PREDEM ZMINENEHO CERVENCE 2011) vim,ze je lepsi se rozhodovat podle americke agentury,coz je v tomto pripade u Coolagent (dale CA) - Aupair in America a u Student Agency (dale uz jen SA) je to AupairCare. A me se zatim vice libi AupairCare, prijde mi ze maji i lepsi webove stranky, proste se mi na nich lepe pracuje. A vim o par slecnach co s nimi vycestovali.. Pak stejne zalezi na tom na jakou narazite koordinatorku ve statech...

Uz mam dodelany cely profil na strankach AupairCare, jen mi chybi natocit video...ehm coz nevim jak zvladnu..

 Zatim probiha pisemna forma po emailech mezi mnou a pani co zarizuje pobyty pro au-pair v Plzni na pobocce SA a vypada to snad ze bych mohla prihlasku odevzdat jeste ted v srpnu,

Ono se svoji rychlosti a lenosti..ehm vubec netusim komu reknu aby se mnou natocil to video..Dneska jsem byla s Poppi v parku a zkousela jsem si to :D:D Doufam,ze me nikdo nevidel..hlavne fakt vypadam jak de**l s prominutim, nedokazu se tvarit normalne, kdyz mluvim porad neco delam s rukama....aaa boze :/
Vubec nevim co tam ma rikat,dobre predstavim se, reknu neco malo o sobe,me rodine,odkud jsem, pak asi tedy nejake moje zaliby, ze jsem momentalne v Anglii jako au-pair, natocit se s detma treba v parku,chtela bych to prolozit fotkama...navic to video muze byt dlouhe od 1 min. do 3 minut...to neni sance rict a ukazat vsechno co bych chtela :/.

Navic si hledam i rodinu sama,zkousim, treba se nejaka sympaticka najde, do profilu jsem napsala ze preferuji spolupraci s agenturou..hledam na greataupair, protoze na APW me nemaji radi. dokonce se mi jedna rodinka uz ozvala,ale nemaji placene clenstvi, takze ja nevidim jejich kontakt. email, coz me docela stve :(

Najde se nekdo kdo uz video natacel a treba by rekl nejake rady ohledne tohoto ? Nasla jsem spoustu videi na youtube.com,ale kdyby nekdo mel nejake zajimave postrehy, a nebo zazitky 'z nataceni' sem s nimi :)).
Myslim ze mam tady na ntb nejaky movie maker od windows, tak jestli mate nekdo zkusenosti..Kazda rada se hodi :))

Jinak diky moc novym followerum za sledovani blogu :) a vsem moc diky za komenty :) Vzdy potesi a delaji mi obrovskou radost!!

2 comments:

  1. ahoj ja sa tiez neviem rozhodnut medzi SA a CA. raz chcem ist tam a raz tam, fakt neviem. nevies nahodou prosim ako je to s poistenim? ci ma lepsie poistenie CA alebo SA? dakujeeeem

    ReplyDelete
  2. Ahoj, ohledne pojisteni bych sla do SA, maji lepsi nez CA ;)

    ReplyDelete