Pages

Thursday 16 February 2012

Slibeny clanek :D

Tak abych dodrzela to,co jsem slibila a aby se Miska (http://misuleinusa.blog.cz/) na me nehnevala :P tak neco malo pripisi, necekejte zadne zazraky, protoze se opravdu nic nedeje, a myslim,ze nic ani dit nebude jeste par tydnu...


Jak jsem psala teprve 21.brezna jedu do Londyna a to za ucelem jak udelat pohovor se Zuzkou (koo CA v Londyne) tak si zajet zazadat o vypis z rejstriku trestu CR, ktery mi nedaji na pockani, jak jsem si naivne myslela,ale pokud ho budu chtit poslat, musim si opatrit obalku SPECIAL DELIVERY a nadepsanou jim u te zadosti predlozit i tu, aby mi to v tom poslali...si hrozne vymysli :D.
Schuzku mam v 9:45 rano,takze jsem si nakonec bookla hotel v Kensingtonu (hned za rohem je ambasada,takze parada, je to asi 5minut chuze) a po dohode se soucasnou HM (dale uz jen Lindz a hf je Mick, kdo ctou muj druhy blog,tak vedi, kdo ne,tak vysvetleni ;)) pojedu do Londyna uz 20. vecer a zustanu do 23. tj patek, abych si to pry taky trochu uzila. Pohovor..no pohovor..ono to spise bude neformalni schuzka v kafecku, mam na sedmou vecer stejny datum jako ambasadu, na Golders Green. Jsem na to zvedava, Zuzka mi psala,ze se sejdeme v nejakem tom kafecku na Golders Green a jsou tam pry Costa, Starbucks a jeste jedno, na ktere si ted nemuzu vzpomenout,ale treba to bude fajn :) Zadne papiry si pry s sebou brat nebudu,ale ja budu radeji pripravena na vse a vezmu si celou svoji krasnou slozku. Pry me necha vyplnit papirovou podoby prihlasky a nejaky ten psychotest, bud taky na papire,nebo mi to nejak posle po mejlu, to jeste netusim.. Pohovorime si anglicky, coz by snad nemel byt pro me problem, kdyz jinak uz ani nemluvim hahaha.. Jen mam proste obcas zabrany pred cechem/slovakem mluvit anglicky, kdyz vim,ze by mi rozumneli i cesky :D. No takze snad tam ze sebe neudelam uprlyho debila :D:D:D:D - Ja uplne vidim tu scenu..a musim se tomu smat..no snad to bude dobry :)-




Jinak co se tyce online profilu...asi zadne zmeny, naskenovala jsem si reference, jen cekam na tu od Lindz, zajimave,ze s ni ziju pod jednou strechou, ona ten papir ma uz pres dva tydny a porad ho nevyplnila,ale tak nechci se ji to porad ptat, jeste ma cas :D, naskenovala jsem si ridicak, pas, profilovou fotku, fotky s detma a u toho me pekne stve,ze muzu nahrat jen 8 fotek, takze mam jednu s rodici, jedu s brachou a 6 s detma,ale proste potrebovala bych misto tak na 100 minimalne :D

Charakterove ref. mam na konec 3 :D Aktivni jsem, hrozne....dve mam od kamaradek, jednu od Maci, s tou se zname uz strasnych krasnych 16 let...pak od Jodi tady od nas ze vsi a treti mam od Winnie, to je kmotra vsech trech deti co ted hlidam a ma me hrozne rada,je to pani v letech jako ma babicka,ale je hrozne super :)).

Vysvedceni mi poslala mamka naskenovane, zase jsem se zdesila, kdyz jsem se na nej po skoro 4 letech koukla..jednim slovem hruuuza :D

Video...ehm o tom se nebudu zminovat, protoze jsem jeste ani nezacala :D Zacnu po vikendu, kdy bude po plese,kam jdeme s Lindz a Mickem, dosla jsem k tomu,ze si odbarvim vlasy aspon na to video na blond, abych nejak vypadala..jakoze ne barevna duha :D

Dopis rodine mam o 850 slovech,napsala jsem tam snad vsechno co jsem mela na srdci a co by mohlo potencionalno rodinu zaujmout.

Takze jeste mi chybi navstivit lekare, k tomu musim zajet az pojedu do mestecka pobliz...

No a rejstrik, kvuli kteremu se to zase zbrzdi :/// ale co muzu delat, porad usetrim nez kdybych mela letet domu na treba 3 dny..to se mi nevyplati..

A to je snad vse co je v online prihlasce...snad jsem na nic nezapomnela.

4 comments:

  1. Ty už máš i dopis :D?! Tak teď jsi mě zděsila! Když já na to prostě nemám vůbec čas kvůli tý ******* škole :D://

    No a jinak s těma fotkama nemůžu než souhlasit :D Je to zlo...

    A pochvala za článek od druhý Míši! :D

    ReplyDelete
  2. Ostudo :P Ale ja ho mam uz od leta min. roku, jen jsem neco pozmenila a neco pridala...zatim jsem na tech 850 slovech..budu se snazit dojit do 1000 :) :D

    S temi fotkami je to pekne na h***o :/

    A dekuji za pochvalu, snazila jsem se :D

    ReplyDelete
  3. Jakože ne barevná duha. :D:D:D To mě rozesmálo. :D:D:D
    JInak opět hodně štěstí a pevné nervy. ;):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak az natocim video, zase ze me bude duha,alr musim prece nejak vypadat 'normalne' aby si me nekdo vybral :D
      A dekuji moc...Ja ted mam velke resty na tvem blogu, takze musim k nemu sednout jeden den a docist :))

      Delete