Pages

Tuesday 21 February 2012

Video - mission completed

Ano je to tak video natocene, sestrihnute, doplnene nejakyma scenkama s detma, nakonec se mi tam vesly jen 4 :( ale nemam tam ani jednu fotky, nemam tam hudbu na pozadi a jen povidani jsem mela pres 2minuty,takze pak jsem se zapotila nacpat tak deticky,ale veslo se a ja doufam,ze mi to pak schvali a ze se bude libit. 
S natocenim mi pohohla Melanie a nakonec jsem povidani natocila v pokoji, protoze venku hrozne foukalo, vlasy litali ze strany na stranu a vubec to bylo desny. Takze jsme se vyblbli v Poppi v parku, natocili jsme nejake scenky na skluzavce, prekazkova draha, na houpacce, rikani barev s malou...myslim,ze Poppi je rozena heeeerecka :D. 

Ja jsem si dokonce vyndala septum abych nebyla tam moc 'propichana' nechala jsem si oba rty, aspon uvidi hned na zacatku,ze mam piercingy, prece jen vzat se jich muzu vzdycky ;)
Orisek byl pak to video ulozit tak aby se mi pak veslo nahrat na stranky APIA, melo by mit mene nez 8MB, nakonec jsem diky Lucy ( http://lucyinusa.blog.cz/ ) a  Klarce ( http://chelseenka.blog.cz/ ) ulozila video tak,ze melo neco kolem 13MB a to uz se mi podarilo na stranky APIA nahrat, takze jsem mela radost, zase mam o jednu starost mene  :))))

A jeste jedna novinka :D  konecne jsem se dnes stavila u lekare, tedy musela jsem si sjednat nejdriv schuzku, takze jsem objednana na 5.brezna v pul treti odpoledne. Ono totiz tady v Anglii kdyz jdete k lekari, kdyz jste nemocni, tak se potkate jen se sestrou, doktora/ku vubec nevidite, takze me pani na recepci objednala k nejakemu lekari, takze snad s tim nebudu problem mi to vyplnit....

A na konec jeste jedno malicke videjko...pro ty co cekate na video z prihlasky..MATE SMULU :P je to jen vsuvka s Poppi, ktera tam ale stejne neni..protoze si jiste vsicic vsimou,ze se ji ptam na jmeno a jeji jmeno nasledne reknu :D :D :D


1 comment:

  1. Hod nam sem jeste nejaky videa s Poppi:P Si pamatuju,jak jsme volaly a Poppi: "What's her name?" :-D Smeju se do ted:-D Takze bud te lasky a hod nam sem nejaky delsi video s prckem,at se zasmejem,jak krasne se stydi:P:-))

    ReplyDelete