Pages

Friday 24 February 2012

Premyslim....



jak je mozne,ze se chci zase uvrtat do toho,ze budu hlidat decka prakticky 24/7, protoze i kdyz mate volno,OFF, tak jsou vsude :D..No nebudu pesimista, beru vse optimisticky a i kdyz jsem mela mensi krizi a zase premyslela, proc vubec chci zase vse podstupovat znova - podani prihlasky je pro me novinka a vybirani pres agenturu ted- ale to ostatni, vybirani rodiny, mejlovani, zjisteni,ze si nesedite, nebo ze si sedite,ale oni si vyberou nekoho jineho, to ocekavani a pak zklamani, nebo taky ne...zase ten cely kolotoc znova, zase to vydani se do neznama. Vsechno mi to nahani hruzu i kdyz jsem to jeste nikomu nerekla,takze jsi prvni prave Ty a nebo Ty tam vedle..kdo vi..Nikdy jsem nemela potrebu verejne vypisovat sve pocity,ale asi s tim zacnu :D zvlast ted, kdyz mam poslednich 5 mesicu tady mezi poli v Anglii, s myma koblizkama, i kdyz to neni nejlehci, opravdu jsem nemohla narazit na lepsi rodinu, i kdyz se rodice obcas pohadaji, je to neprijemne,ale to uz k zivotu patri a ono je pak vzdycky dobre. Uz jen kdyz to pisu mam slzy a zase je musim zamackat, jen abych na to videla.....

A proc jsem se vubec rozhodla zmenit lokalitu, rodinu a zacit vse od znova?
Na tuhle otazku se me pta mamka skoro kazdy hovor na skype 'A nerozmyuslela jsi si to jeste? A co Ti tam chybi?'...okoli se me pta pri kazde prilezitosti na to same, ne tak znami,kamaradi z CR, ti uz na me zapomneli,ale okoli tady, lidi, kteri mi tak prirostli k srdci,ze bude hodne tezke je opustit, jsou jako moje druha rodina...

Mam to tady rada,ale potrebuji se hnout, nedelam to pro nikoho jineho, jen pro sebe. Nekteri to chapou, nekdo ne...zminena maminka :)..Ja vim,ze kdybych se ted nerozhodla odjet, zacit vse zarizovat..uz bych se na to vykaslala uplne a to ja nechci!! Castecne k tomu dopomohl jeden rozhovor s Lindz (nynejsi HM) za coz ji budu asi vdecna po zbytek meho zivota. I kdyz by si me tu nejradeji nechali nejspis na porad (jsem proste nejlepsi :D vubec ve me nedrme pycha haaaa) tak tady nemuzu zustat navzdy, ono uz skoro dva roky, je to dost a ja si myslim,ze ty dva roky a 3 mesice budou dostatecne na to se sbalit a zkusit zase neco neveho :).
Odjezd bude kruty to uz vime vsichni ted,ale nebudu nad tim premyslet....



Takze mi zbyva uz jen lekarske potvrzeni, kde mam domluvenou schuzku s doktorem na 5.brezna, 2:20 odpoledne,jsem zvedava jak to spolu vyplnime, kdyz nema moji dokumentaci :D No nejak se to zvladne, jsem taky zvedava kolik si za to nauctuje. A jeste mi chybi ten rejstrik, ktrey mi to proste vsechno zbrzdi,ale zase nemuzu chtit vsechno rychle,ze. No a reference, jedina, posledni od Lindz, je to vtipny, ziju s nima pod jednou strechou a ona neni schopna mi to vyplnit :D:D. Dneska se me ptala jestli mam nejaky ten papir na vic, tak nastesti jsem to vedela, tak jsem si vytiskla asi 4 formulare navic :D. Pak se me pta dokdy to potrebuju a ja jsem ji rikala,ze by bylo dobre,nez pojedu do toho Londyna, a ona ne me kdy jedu, hlavne,ze to ma napsane cernym lihacem v kalendari..se z ni picnu...:D

Taky hrozne zavidim holkam co uz maji prihlasku hotovou a pujdou do 'matching' :D A tem co budou odletat..Ivca, Klarka, Miska, Monika....zavidim jeste o trosku vice.

Jsem hrozne rada za skupinu na facebooku, prejmenovala se, ted je to -
 CZECH and SLOVAK (future) Au Pairs in America
clovek se tam dozvi uzitecne rady a hlavne si tam muze predavat zkusenosti a myslim,ze to hodne holkam (klukum , uz mam dva ve skupine) pomuze i treba pak pri rozhodovani s jakou agenturou a tak :)))
Takze pokud chodi na tenhle blog nejaka budouci, nebo uz je au-pair v Americe, tak nevahejte napsat me semka do komentu, nebo na fb, ktery mam po prave strane menu...nebo Misce na jeji blog
- http://misuleinusa.blog.cz/ nu a nebo pak komukoliv ze skupiny na FB ;)

Takze to je pro dnesek asi vse co jsem chtela svetu zdelit...zatim se mejte famfarove a hlavne si nenechte nicim a nikym zruinovat Vase sny!!!

A jeste na zaver, aby jste videli jaky je ze me vodnicek :)) S blond vlasama jsem natocila video a stacilo, takze mala zmena....;)

3 comments:

  1. Vis co je zvlastni?? Ja si nikdy nepamatuju hlasy lidi, ale uplne mi porad zni v usich to 'doll' od Lindz :D je to dobra zena :D
    jinak ja ti fandim, tesila jsem se sice na spolecny Londyna, kdyz uz jsem se rozhodla zrusit Ameriku, ale vim, ze my si ze zivota nevymizime :-*

    ReplyDelete
  2. Jo to 'doll' od Lindz mam v hlave taky, ona to rika tak krasne,co :D
    No ja si myslim,ze nevymizime, pockej pak na hovory na skype s casovym posunem, to bude teprv.. :-*
    A hlavne ceka nas v breznu romantika v Londyne, na to nezapomonej!! :)
    Je to skoda,ale v Londyne se mas ted dobre a aspon se nebudes muset zase trmacet jinam ;)

    ReplyDelete
  3. Krásně, přesně :D No já se na březen nejvíc těšim :))) a pak uvidíme, kam nás život zavede :D já bych nejradši byla tvoje sousedka :D

    ReplyDelete