Pages

Tuesday 7 February 2012

ORTEL

Myslim,ze nesmim opomenout napsat neco o teto plzenske kapele,ktera mi tenkrat, pred vice nez ctyrmi a pul roky zmenila zivot. Dokonale a uplne!

Poznala jsem diky nim spoustu novych lidi,super lidi,nekteri se mi vryli pod kuzi tak hluboko a dokonale,ze ani za nic na ne nemohu zapomenout i kdyz bych chtela..doufam,ze ta osoba tohle cte :P,ktere vzdy rada uvidim, kdyz budu v CR. Take jsem par pratel diky tomu ztratila...Znate to,ne..ona chodi na koncerty kapely kam chodi i plesky...ach ty predsudky..K tomu bych se vyjadrila asi tak, ano chodili a stale chodi lidi s urcitymi idealy na koncerty,ale vzdy, nebo temer nikdy se nic nesemlelo a kdyz uz ano, tak to vyprovokovali opilecky zvasty a na to nemusi mit clovek vyholenou hlavy!

S kluky z kapely me tenkrat seznamila mamka moji dobre kamradky, Pavla.
Dnes je Ortel popularni nejen na rockove scene v Ceske republice,ale i na Slovensku.

Ale vezmeme to pekne od zacatku...........

Vratim se do roku 2007...31.duben 2007..tretak na Stavarne, matura predemnou...prusery ve skole,prusery doma...byla jsem pekne kvitko,dekuju rodicum,ze to se mnou vydrzeli!
Slavila se u nas na Nove Hospode majka a jako kazdy rok prijela zahrat nejaka kapela,vetsinou jezdila Anakonda Benda, tento rok prijel Ortel. V te dobe jsem nemela poneti kdo jsou, co jsou zac..do te chvile jsem o nich neslysela ani slovo. Kapela hrala pekne, i kdyz s nejakou tou promili v krvi jsem tehdy nemohla vnimat absolutene nic. Pak prislo leto, prazdniny, brigada,ale o vikendech casu dost na jezdeni na kole s milovanou partou ja, Pavla, Momo, Kacka a Tana,zensky na kolech..kazdych 100metru zastavka na pivo :D.
Byl cervenec a slunce palilo,jako kazdou sobotu jsme vyjeli na kolech kamsi do neznama, pro me do neznama, cekala nas trat do Slovic do tehdejsi zkusebny Ortelu. Ja si matne vzpominam,ze jsem jezdila v dzinove sukni a krasnych nike-ovych sandalech, ostatni samozrejme kratasy...U zkusebny byl maly bazenek ve kterem jsem se samozrejme nezapomnela vykoupat i kdyz jsem nemela plavky, pekne 'skoro' na ostro. Byla jsem drive trochu vetsi exhibicionista a vubec mi nevadilo,ze me telo uvidi , me do te doby,neznami lidi.
Predstaveni probehlo jako vzdy podani rukou...Ahoj ja jsem Dana..Ahoj, Tomas (zpev,texty)...Kojak, Mira a Otik a Vlastik..takto byla sestava v r. 2007 od te doby se mnohokrat zmenila. Na zkousku jsme dojeli behem leta jeste nekolikrat a take jsem absolvovala jejich, pro me, prvni koncert se vsim vsudy...no i kdyz koncert v silene vesnici u Plzne,jak nese nazev fotogalerie na oficialnich strankach kapely, nebyl co se vzpominek tyce moc plodny...Dalo by se rici,ze to byl spise soukromy koncert a bylo nas tam mozna kolem deseti :) Stejne zacatky byli nejlepsi :)). Onu noc jsem toho vypila hodne moc,moc..Zkusila jsem oblibnout Miru, to mi nevyslo a nikdy jindy jsem to uz ani nezkousela. Na koncerte mi bylo dokonce takove ''horko'',ze jsem nevahala odhodit svrsky a to doslova, Kojak ma dokonce vzpominkovou fotku s 'padaky' (jak me spodni pradlo nekdo nazval :D) nadosmrti..(prominte mi drazi rodicove,ale tenhle part nesmim opomenout),fotky s odhalenou kuzi mam stale a stale se u nich smeju, jaka jsem ja to byla krava,dnes uz na to koukam jinak a urcite bych nic takoveho neudelala. Tenkrat to bylo vymenou za pisnicku Otoc se, ktera mimochodem je moje nejoblibenejsi dodnes.

zaznam z koncertu na Bozkove, Plzen .18.7.2008...0:08 !!!!! :))))


....pokracovani priste :))


FOTKY ZE VSECH KONCERU KTERYCH JSEM SE ZUCASTNILA 2007-2010 JSOU K NALEZENI NA MEM RAJCETI - http://danuli.rajce.idnes.cz/









No comments:

Post a Comment