Pages

Tuesday 17 April 2012

Co je u me noveho ? + treti rodinka z NY

Zacala bych asi tim, ze jsem dala vale rodine z Ohia...

Myslim si ,ze kdokoliv po precteni jejich 25!! strankoveho manualu neboli 'House guide' neboli Hand book2 mozna existuje jeste jedna vezre, kdo vi..Kazdopadne po precteni vseho toho co tam napsali...UF.. mela jsem co delat,abych to docetla do konce..Maji tam sice vse krasne popsano, chvilema az mi prislo, ze je to psane opravdu pro debila. K detem tam maji opravdu hodne, to je asi jedina vec co ocenuji (v teto rodine jsou dve holcicky - 3 roky a 1rok).
Maji tam i pracovni dobu, ktera je po - pa od 6:30am do 8:30pm s tim, ze je tam napsano, pokud je HM doma, da au-pair hodinu break..me nevadi byt doma s detma, opravdu ne, rada s nima budu doma klidne celej den, chodit ven a tak, ale vsechny playgroup nebo parky josu v dojezdu auta, navic tam pisi, ze si nepreji aby se zbytecne vyuzivalo auto a pro osobni ucely lze ujet pouze nekolik, ne moc mil/tyden...a pracovni sobota 8am - 5:30 pm a hodinovou prestavkou na obed..nedele volna...Co me tez zarazilo ze mi psala plat $197,95 (proste plat au-pair).. me o penize nejde, ale kdyz jsem uz jsem byla zarazena do programu extraordiaire, tak proc toho nevyuzit a nebyt za to ohodnocena, ne...
Dale s tou vecerkou, maji tam napsano, ze pokud mam druhy den off, nemam prijit dele nez ve 2am...pokud mam auto do 12am, to chapu s tim autem, ale pokud mam off, tak by snad mohlo byt jedno v kolik prijdu a prespavani u nejakych kamradek pouze s jejich souhlasem...jako ja nejsem nejakej paric, ale na tohle jsem si odvykla uz hodne davno, vecerky a tak...Vedela jsem ze s tim jak jsem samostatna a vicemene tady v Anglii nemam zadna pravidla, vecerky a tak, tak jsem myslim hodne zmlsana a porad to porovnavam, budu mit velikej problem, nemam rada kdyz mi nekdo nekam tlaci, neco nakazuje, prikazuje a tak.. i kdyz proste vim, ze tam to je jine...ale nejak si nemuzu pomoc.. Bylo to tam vice veci co se mi nelibi, jeste jedna vec co mi tak utkvela v pameti, ap nesmi jist ani pit!! ve svem pokoji...asi ma pojit zizni (me uz to prijde vtipne :D pardon) a hlavne skoro tam popisuje i to jak zapnout pracku...pardon,ale to snad umi kazdej...jo a perlicka, poznamka k luxovani detskych pokoju a play area...jak se vysava Ti ukazeme az prijedes...No toto je i na me moc..A jeate jedna vec pokud jsou v aute, mistnosti deti, nesmi si ap poustet svoji hudbu/nebo hudbu co hraje v radiu + na tv se muze koukat jen nejake hodiny/coz jsem pochopila, ze tedy tv bude spolecna ap bude mit snad urcene hodiny a pocet jak muze koukat, nebo co..? A pokud veze ap deti v aute nesmi poslouchat svoji hudbu tez, doporucena je hudba pro deti...Jako jo, dobre, ale podle me je to prehnane...

Tak to je maly obrazek to co tam pisi, je tam toho samozrejme mnohem vice, 25 stranek psane pismem velikosti 8..ale nebudu tady vse vypisovat, myslim, ze staci i tak malo na predstavu ;)
Jeste jsem vcera psala HM email jestli je to vse dane a jestli se neda neco zmenit...Tak pry zadna jejich predchozi au-pair s tim nemela problem, ze chape teda svobodu, ale ze dotycna bude zit v jejich baraku a mela by dodrzovat ten jejich manual...ktery je podle me hodne prehnany. Tak jsem ji napsal, ze jsem moc rada, ze o me meli zajem, ale ze si myslim, ze nejsem ta prava pro jejich rodinu (ona mi totiz psala nekdy v nedeli vecer, ze jsem jejich 'horky favorit na ap',takze jsem tusila,ze by treba mi nabidli match.. nevim(jeste ze mi poslala tu prirucku) a ze preju uspesne hledani.


tak a ted se dostanu k dalsi rodine...rodine treti v poradi


Rodina z NY (stehuji se do Virginie - 30minut autem od DC)

Rodina si me pridala teprve vcera ve vecernich hodinach, takze jsem jim hned napsala iniciativne email. Maji 3 deti - tri a pul leteho chlapecka a 16ti mesicni dvojcata - holky. Chlapecek ma autismus a dochazi na terapie, kam s nim chodi obcas i jeho soucasna au-pair. V jejich essay (= dpopis co se objevi spolecne s jejich kontaktem a fotkama na mem roomu od APIA) toho moc nepisi, proto jsem jim hned psala email, abych se toho dozvedela vice. Pisi tam zatim jen to, ze jsou v procesu stehovani se z NY do Virginie, kde budou bydlet 30minut autem od DC,pak je to pry 5 hodin vlakem od NY a 3 a pul hodky do Philly..tak vubec nemam predstavu kde by mohli bydlet, uvidime co napisi, jestli odepisi na email.
Maji pejska a pisi, ze au-pair by se tam mela citit jako jejich soucast rodiny a ze ji, pokud bude ap chtit, berou na vylety, vecere a tak..Vice zatim nevim, pockam si na email :).

Tot zatim vse...:)

11 comments:

  1. Jj..to ze jsi poslala tu rodinu z Ohia do kytek ti plne schvaluji.
    Vim, ze tady je hodne holek prave s podobnymi pravidly, ale urcite se daji najit rodiny, kde mas normalne svobodu. (jako treba mam ja :))
    Jinak ta oblast DC..nereknu ti na jakou stranu, ale proste to bude predmesti DC. Uplne to tak vychazi..ja to mam 2hod do NYC a 3 do DC, takze to bude asi nejake podobne mestecko, kde jsem situovana ja jen tedy u DC :)

    ReplyDelete
  2. No jako ja vim,ze budu muset neco prekousnout, ale tohle..bylo silene! Uz se tomu smeju, dokonce jsem to davala cist i Lindz a ta rikala,ze by me ani jako nikam takhle nepustili, ze jim mam o vsech rodinkach poreferovat aby vedeli jestli jsem pak vybrala dobre :)
    No ja jsem premyslela,ze bych si na mape v atlasu udelala jakoze kruh kolem DC do 30minut autem a pak si jela cary od NY a Phylli a kde by se to protlo tam by bydleli hahahaha stupidni a fyzicky nemozne,ale aspon se zabavim :D :D

    ReplyDelete
  3. No tak ty pravidla mě dostali. To je takový menší pracovní tábor a vězení dohromady :-)
    Rodinka z NY bude snad lepší :-)

    ReplyDelete
  4. Danus,udelala jsi je dobre,ze jsi ty debily,excuse my French:-) z Ohia odmitla.Prace od 6:30 do 8:30????Co to proboha je?Hodina volno??/ooo,dekuji,jak mile.Nikdy bych takovou rodinu nevzala.Chteli by te vyuzit na naprosty maximum,co maji povoleno.Vsechny ty pravidla,ta holka by musela byt uplny magor,kdyby tohle vzala.Promin,ze jsem se tady tak rozcilila,ale tyhle lidi me vytaceji do nepricetnosti.Jde prece o to mi pekny vztah navzajem,nerika se nahodou,ze au pair ma byt jako clen rodiny a ne poskok s presne danymi pravidly a nesmyslnymi rozkazy pocinaje hudbou,konce jak moc se ma pouzivat auto.BTW:Pokud jses v USA mimo NY nebo SanFran,je auto absolutni nutnosti,ale z ty jejich prdele* to asi nehrozi.Hodne stesti pri vybirani nove rodiny.Dita

    ReplyDelete
  5. Vubec nevadi ze jsi se rozcilila ja jsem mela fazi... what the fuck :D nasledovalo si delaji srandu, pak jsem se rozcilila ze jako jak nekdo muze neco takoveho zdat a pak jsme mela zachvat smichu, i kdyz je to smutne, proste jsem si nemohla pomoci..
    A dekuji, vybirani je tezke a narocne..:)

    ReplyDelete
  6. Podle toho,co tady o tobe ctu,myslim tim tve blogy,pristup k detem,tva domaci,tak to budes ty,kdo si rodiny bude vvybirat.Mysli na to,myslim,ze mas super osobnost,ja byt host mother,tak te beru okamzite,fakt:-))).Preju hodne stesti?Mas nejake misto,kam by jsi chtela?Dita

    ReplyDelete
  7. Dito, predem dekuji za komentare a za zajem ;)
    Uprimne je mi celkem jedno kde rodinka bude bydlet, me vysnene misto je Washington :) Nebo SAn Francisco, ale pokud rodinka bude super pujdu kamkoliv ;) Ted mam skvelou rodinu tady v UK, i kdyz maji sve mouchy, vim jak tezke bude odsud odejit, bydlime na poli, mezi poli, kde se bez auta neobejdu a jsem tu happy, i kdyz to podle prispevku z meho druheho blogu mozna nevypada, mam tu vse a uz jsem skoro rodina troufam si rici a ty deti tady miluju...

    A Ty jsi au-pair nekde ??

    ReplyDelete
  8. Je to na tvých fotkách vidět,že máš ty děti opravdu ráda:-).Já jsem přijela jako au pair před deseti lety,hned po škole,zůstala jsem tu a už jsem i občan.Do Ceska se vrátit asi nechci,už mi to tam moc neříká.Jak jsi psala o té rodině,že je ti jedno,kde budeš,hlavně,aby rodina byla ok,něco na tom bude.Já začínala v Pennsylvanii,měla jsem uplně užasnou rodinu,dva krásný kloučky,ale místo bylo hrozný.Asi hodku od velkýho města,skoro samota,vlastní auto nebylo,tak jsem rodinu po třech měsících změnila a stěhovala se přímo do New Yorku.Rodinka nic moc,město naprosto úžasný,no,musela jsem něčím zaplatit.Moc tě zdravím.Dita

    ReplyDelete
  9. A Washington?Az dodelam skolu,premyslim,ze bych chtela zit bud v Seattle nebo v San Franciscu.Myslela jsi stat Washington,ze?Dita

    ReplyDelete
  10. Ono se vzdycky musi slevit z nejakych pozadavku,, pripravuji clanek o mem dnesnim skypu s rodinkou z NY, narame jsem si ho uzila, bylo to vazne super, tak jsem zvedava, jeste mam skype v nedeli s tatinkem od rodinky, to zase budou nervy..
    Ty jo 10 let zpet...to jsem ani nesnila o tom, ze bych se jednou mohla do statu podivat..Takze studujes a pri tom pracujes ? promin pokud se moc vyptavam,ale zajima me to ;)
    Ano myslela jsem stat Washington ;)

    ReplyDelete
  11. No,vidis,ja o Americe snila skoro celu svuj zivot,co si pamatuju,...:-)Takze jsem se po maturite sebrala a udelala to,o cem jsem snila.S tema pozdavkama mas pravdu,ja se vzdala uzasny rodiny,ale to mesto mi to vynahradilo.Pokud budes mit sanci zit primo v New Yorku,myslim mesto,ne zadny Long Island a podobne prdele*,co nemaji s mestem NIC spolecneho,jdi po tom,to je objevovani na cely zivot.Vubec mi nevadi,ze se vyptavas,ja se vyptavam taky:-).Co se tyka skoly,zatim delam lokalni universitu,ale snazim se dostat do "Ivy league" do Bostonu nebo New Havenu,CT,to je muj sen.Ja uz nepracuju,finance obstarava pritel:-).
    Washington a specilane Seattle je nadherny,ja jsem tam teda zatim nebyla,ale pripada mi podle fotek jedno z nejkrasnejsich mest v USA a takovych normalnich,jako na zivot.NY je uz na me moc rychly:-).Tesim se na dalsi clanek.Pa.Dita

    ReplyDelete