Pages

Thursday 12 April 2012

Druha rodina

''telling someone who you like so much that fact you gonna move far than you're now...It's always so hard :( and it's breaking my heart...''


Jako kdybych o tom odpoledne nespala, ze bych potrebovala nejakou rodinku abych mohla srovnavat...A hle prihlasim se do meho roomu na strankach APIA a co tam na me neceka...druha rodinka, ktera si me pridala :)

Rodinka je z Ohia, mesta Mason, nejblizsi velke mesto je Cincinnati (snad to mam napsane dobre, protoze i kdyz na ten nazev koukam na mape, proste to nedokazu napsat spravne :/ :D)

Maji dve holcicky - jeden rok a tri roky. Rodice jsou znacne vytizeni. HM je ucitelka umeni, fotografka a designerka a HD je mezinarodni obchodni makler...
Podle fotek velici sympataci a tedy dum a vse okolo vypada jako pohadka...
Maji jednoho psa. Pak maji nejake akvarko s exotickyma rybkama..Povisnnosti opet jen kolem holek, nejake to pradlo, uklizeni jejich pokojicku, hrani si s nimi, vozeni je na aktivity - plavani, jizda na koni, vozit je do zoo atd...
rodina ma ted au-pair, nejakou slecnu z Nemecka, poslali mi na ni tez kontakt, tak ji hned zitra napisi (ted uz na to moc nevidim a pujdu spat).

Poslali mi salodlouhy e-mail, ktery jsem si musela precist asi petkrat, protoze jsem se nej nemohla vubec soustredit...odepsala jsem jim, HM si me pridala na skype a zkousela jsem ji iniciatvine volat za podpory devcat ze skupiny na fb...marne. Asi maji moc prace, prece jen tam maji teprve odpoledne, takze jsem jim na skype aspon napsala vzkaz a uvedla cas kdy by mi to zitra vyhovovalo si s nimi volat. I kdyz mam jit na party, moc se mi nechce, tak uvidim jestli odepisi a co.

Jinak rodina z Georgie se zatim stale neozvala.

No comments:

Post a Comment