Pages

Saturday 7 April 2012

Prvni rodinka :))

Jsem v matching-u od stredy a dnes, ano dnes se mi ozvala moje prvni rodinka.
Jako ted kazde rano jeste nez vylezu z postele se kouknu na mobilu na yahoo.com a na muj email, jestli mi nahodou nekdo nepise, nezakryvam, ze tam koukam od te stredy s mnohem vetsim ocekavanim...Tak to otevru, prihlasim se a hned na me vybafne email od APIA, a pak nejaky email od ''neznameho adresata''..otevrela jsem nejdrive APIA email (uz jsem si myslela,ze me vyrazuji z programu, protoze porad nemam to potvrzeni od doktorky)  a Ti mi psali, ze mam na profilu 'interested family' abych se tam sla prihlasit..No ve me to uplne hrklo, takovy krasny pocit, vite skoro jako, kdyz se zamilujete a vidite sveho 'vysneneho' a mate takovy ty motylky v brise...presne tohle jsem mela ja...hahaha asi jsem na chlapy uz uplne zanevrela..ale to sem nepatri :D..Kazdopadne jsem se prihlasila do sveho roomu a tam na me cekala rodinka o zatim peti clenech..koncem kvetna se narodi sesty, miminecko, jeste nevi co to bude...Druhy email byl uz od HM...

Abych nic nezakrikla zname se....

Tak rodinka je z Georgie z mestecka Milton, severne od Atlanty ;)
Maji 3 deti - osmiletou holcinu, a dva kluky - 5 a 3 roky, dalsi na ceste a pejska-zlateho retrivra :)

Odepsala jsem na email tak uvidime co odepisi, jestli vubec, jsem pripravena na vse :)

5 comments:

  1. Gratuluju k první rodině. Dětí je tam teda požehnaně a ještě novorozeně :-)

    ReplyDelete
  2. 6 deti je podle me strasne hodne.Muzou rict,ze se nebudes starat o vsechny,ale jen o nektere,ale skutek nakonec skoro vzdy utek,ze?ja bych do toho nesla.Ale ty asi statecnejsi nez ja:-)Zdravim te z USA.Cekame tu na tebe.Dita

    ReplyDelete
  3. Ale vždyt deti jsou tři, čtvrte na cestě :-)

    ReplyDelete
  4. Napsala jsem to asi blbe... myslela jsem jako 5ti clenna rodinka = jakoze i s rodici ;) a ano deti jsou 3 a ctvrte na ceste..ted mi HM psala druhy mejl,naposilala fotky, hned jsem ji odepsala,naposilala take nejake fotky...ale musim letet, mame oslavu,takze se nemuzu moc kochat :D

    ReplyDelete
  5. Hodne stesti ve vyberu. Ja jsem tuhle cast - vybirani rodin moc nemusela...vzdycky jsem se citila blbe, co napsat rodine, kdyz mi nesedela. A ze jsem jich odmitla asi 11nact.
    Rid se srdcem a pocity....proste u ktere rodiny budes citit, ze je to ta prava...tak do nich jdi! :)

    ReplyDelete