Pages

Thursday 12 April 2012

Snit jeste nikomu neublizilo....

Z Coolagenta z Kosic mi poslali smlouvu, vytiskla jsem si ji, podepsala a psala jsem jestli to staci zase oskenovat a poslat zpet, tak pry ano...Jdu dolu ke scanneru chci zapnout pc a koukam, tam neni ta 'vez' - pocitac je fuc :D HM ho odvezla k sestre, co dela na IT pro armadu, pry ji to nejak posledni dobou blblo, tak aby ji to spravila...Takze zadny skenovani...Nakonec jsem pouzila fotak a vyfotila to jako dokument a poslala to, takze snad se jim to tam vytiskne v pekne citelnem formatu, jako se mi to ukazalo na ntb..Jestli ne...maji smulu :D


Jinak opravdu je to hruza, porad klikam na email a porad nic :( Rodinka z Georgie ze zatim neozvala...Od pondeliho emailu nic..Porad si rikam, ze jsem hrozne nedockava a nemuze to prece vse jit tak rychle, take cekam a doufam, ze se mi ozve i nejaka jina rodinka, se kterou bych mohla srovnavat...no uvidime... Rodina z Georgie se mi moc libi, dokonce jsem si napsala krasny seznam co by to obnaselo u nich byt + jake + a - to ma..Hruza, ale musim se nejak zabavit..Mela jsem ted 4 dny volna...a to je na me moc dlouha doba nicnedelani..Nakupum se snazim vyhnout z duvodu ekonomickeho - setreni :D Uz vidim, jak mi to ale stejne nevydrzi a ja se pri prvnim lepsim pocasi vrhnu do auta a pojedu vzit utokem cely Lincoln a jeho obchody...


Jinak jsem diky jednomu blogu (http://misa-usa.blog.cz) narazila na stranky Trek America (http://www.trekamerica.com) a chodim se tam kochat a koukat co bych rada treba videla...Je to hrozne bzry, jeste ani nemam rodinu, ale snit jeste nikomu neublizilo ;) Delaji tam i nejake akce specialne pro Au-pair - http://www.trekamerica.com/aupair/..k tomu jsem se jeste poradne nedostala...Treba to nekoho zaujme ;)


Poctive kazdy den ctu ostatni blogy slecen co jsou nebo se chystaji jako au-pair nejen do USA. Nejak moc jsem se do toho ponorila :D..Uz aby bylo zaze pekne a ja mohla byt cely den s detma v parku, pak nemam cas na kazdohodinove kontrolovani emailu a klikani na muj ap room..Se z toho jednou zblaznim! :D :/


Minuly patek jsem si pres e-bay koupila novy kufr, protoze tady mam hodne veci a pojedu odsud domu z Londyna busem, tak muzu mit vice zavazadel a vice kg. Nasla jsem si na doporuceni na ebay prodejce a prohlizela kufriky..No zadny me nezaujal, tak jsem si zadala do vyhledavani jen kufry a vykouklo toho na me spousta...Hned na prvni pohled me zaujal kufr a kytkama, ruzovo-bile..uzasny :D Aspon budu vsude videt..Cekam az mi ho privezou, snad bude dostacujici...

3 comments:

  1. Ten kufr je super:) na kolik tě vyšel?

    ReplyDelete
  2. Vysel me na £21.99 ;) akorat mi ho privezli, mam z nej radost :D

    ReplyDelete
  3. Tak tj super kup:) je paradni:)

    ReplyDelete