Pages

Wednesday 4 April 2012

Congratulations

.....on being accepted to participate on the Au Pair Extraordinaire program! Your American Adventure starts here!

Your application is now being circulated to host families! Click on Your Acceptance for details on the next steps you now need to take.


Tohle na me vykouklo, kdyz jsem se ted prihlasila do sveho roomu na strankach APIA...chvili jsem na to koukala, pak zapla email, nasla jeden od APIA...otevrela ho...koukala jsem dalsich asi 5 minut, sem tam, sem tam...pak jsem to zavrela, prihlasila se znovu...Je to pravda!!!! Jsem zazarena do Au-pair in USA programu jako Au Pair Extra...

Je mozne, ze me akceptovali jeste nez jsem dodala madical form, ktery dodam hned jak ho budu mit, coz by melo byt v patek, nejhur v utery po Velikonocich, proste ta moje doktorka v CR si uz dela srandu, ted je prozmenu nemocna :/...No tak snad, jinak v utery rychle poletim nekam sem k jinymu a zkusim ho..ale snad ne...aby si to APIA jeste pak nerozmyslela..:D

Vubec by jste me ted nechteli videt...tetelim se jako vul, smeju se na vsechny strany, dokonce jsem bezela dolu za Lindz a Mick uz na me vola Well done...yey dokonce kvuli me ted budeme mit jooo nooobl veceri, kterou stejne nemuzu :/ protoze je mi porad blbe :( ale tak apson si oni pochutnaji na moji pocest hahahaha

Jezis ja mam fakt takovou radost...a zaroven ted zacne, to ceho se bojim...denne milionkrat kontrola mejlu a tak dale...to bude moje smrt :D
Ale mam v sobe takovy krasny pocit...ted uz jen najit tu spravnou rodinku....ale nebudu predbihat :)

Jinak jeste dnes dopoledne jsem dopisovala na mem ap roomu na APIA strankach o tom programu Extra..., protoze mi psala koo ze Slov. pokud bych o nej mela zajem mohu se pokusit o zarazeni a hle ani ne osm hodin pote jsem tam!! Proste k neuvereni jak to jde rychle...

Jinak jeste se vratim, muj psychotest dopadl tedy dobre, reference mi vsechny obvolali, vlastne jen jednu ne a to tu soucasnou...Asi videli co tam Lindz vsechno napsala a prislo jim zbytecne volat LOL jinak si to nedokazu vysvetlit.

Jako posledni mi overili maturitni vysvedceni, ja je sledovala :D potajmu, asi mu nerozumneli, chudaci...Taky se jim nedivim, za ty znamky :/ :D

Tak to je asi pro dnesek uz vse, jdu to poradne vstrebat a prohlednout si sekci 'YOUR ACCEPTANCE' na profilu...:))

3 comments:

  1. grqtulace.....
    tenhle extra program ma asi jen jednu vadu a to tu, ze budes muset za stejne oddelanych tydnu platit vetsi dane..pac si vydelas vic dolacu..ale to je asi jen maly detail ..ja tu ted delala danove priznani, takze me to jen tak nahodou napadlo. :)

    ReplyDelete
  2. Markét(sestřenka)5 April 2012 at 04:04

    Gratuluju Danuško jsi moje hrdinka:D Už se na tebe moc moc těším pa a pozdravuj dětičky:)

    ReplyDelete
  3. Bubice: dekuju :) A ano s tim ja pocitam, je mi jasny,ze za vice penez budou i vetsi dane ;) Snad to ale nebude moc velika palka...hahaha jeste nikam nejedu :D

    Market: Dekuju sestrenko :* Jsem hrozne looser a fakt jsem jeste nedopsala tu zpravu na fb, nejak se ne a ne na to dostat,ale tak aspon je ten blog, takze vis co se se mnou deje ;P ;)

    ReplyDelete