Pages

Monday 23 April 2012

Druhy skype

nedele 22/04...tentokrate s tatinkem od rodiny z NY.


Opet kdyz se blizila treti hodina odpoledni jsem byla spocena az na pr**li, protoze jsem proste nervak a predstavovala jsem si, ze kdyz je to chlap, ze bude huhnat a ja mu nebudu rozumet a vubec to bude tragedie. Nakonec jsem se prihlasila na skype radeji jeste o asi patnact minut drive abych jako byla videt, ze uz jsem tam kdyby se treba pripojili drive.
Hned jak jsem videla, ze jsou online psala jsem jim (jsem hrozna aktivka :D) ze jsem jako ready pro hovor a jestli on take, ze muzeme volat. Tak mi HD napsal, ze mu mam dat minutku, ze skype pouziva asi podruhe v zivote, ze to musi trochu prozkoumat. Volal mi asi 3 minuty na to. 'Zvedla' jsem to a na druhem konci se na me smal hubeny oblicej hnedovlaseho HD a hned jak se mam, a jake mame pocasi, ze u nich je nejak zima a desne fouka. Tak jsme si rekli neco na uvod a on se me ptal jestli mam nejake otazky na nej a ja tedy ze ani moc ne, ze mi vse zodpovedela HM a pak jsem psala i email te jejich babysitterce a ta mi odepsala takrka okamzite a docela podrobne napsala o tom jak to chodi s tim chlapcem co ma autismus, jak pravidelne jezdi na terapie, o tom jsme se chvili s HD tez bavili, on se me ptal na moji praci tady s detma, na muj kazdodenni rozvrh, pak jsme se dost bavili o rizeni. Po celou dobu hovoru se usmival, coz me hodne prekvapilo a take jsem mu opravdu rozumnela kazde slovo z cehoz jsem mela nesmirnou radost. Pote jsem se vyptavala na dvoctaka holcicky, tak maji jeste plenky, s cimz nemam problem, prebalovat deti. Vsechny tri deticky jsou pry hrozne aktivni a neni tezke s nimi vyjit, obcas pry mivaji dny jakoze chteji jen maminku, ale to znam odsud i kdyz ze strany Micka (HD), tak jsem mu rikala, ze jsem na to zvykla a on se me ptal jak treba resim situaci kdyz jsem doma ja a Mick a Toby nechce se mnou jit do parku, tak vetsinou Mick jde do loznice a dela, ze se prevleka do prace, zavre se, Toby samozrejme zacne rvat, ze chce tatu, tak ho vetsinou posadim na gauc a zacnu mu domlouvat, jakoze tata se brzy vrati a ze ho uvidi po praci a ze si s nim pak bude hrat, obcas kdyz to trva fakt dele a uz to i prehani, tak mu reknu, ze mu vezmu jeho vlacky a pujdou do kose...to vzdy zabere :D. Tak rikal ze kdyz deti zlobi, ze se jim prvne snazi domluvit a kdyz to nezabira tak starsi klucina ma tim-out, na ty dvojcata to jeste moc pry nefunguje, moc nerozumi co to znamena, takze kdyz se perou o nejakou hracku, tak vetsinou se jim snazi domluvit a nebo hracku vezmou a snazi se je dostat k nejake jine, rikal mi, ze nikdy deti nebijou, ze ani pres zadek nedavaji. Ze vetsinou se s nimi da vyjit a pokud uz vazne zlobi, ze to uz musi byt.

Bavili jsme se o CR a tom co jsem delala nez jsem prijela do UK. Rikal, ze byl v Praze asi dvakrat a ze se mu tam moc libilo a ze je to jeho oblibene mesto a ze by se tam rad vratil, ze mame moc pekne pamatky a kulturu. Potesilo to :).

Pote jsme resili to stehovani, ze se muzou stehovat uz ted a nebo az v prubehu kdyz bych prijela, coz jsem rekla, ze by mi vazne nevadilo, ze jsem 'open for everything' :D. Pry meli interview jeste s jednou nemkou, ale ta kdyz se dostalo na stehovani rekla, ze by to psychicky nezvladla a uz se jim neozvala...

Take jsem mu rikala, ze tedy muzu letet az v tom zari, tak to rikal, ze by nemel byt problem. Ptala jsem se i jeho na piercing a tetovani, tak mi odpovedel skoro stejne jako HM, ze mu to nevadi a ze s tim nema problem, ze se kouka na cloveka jaky je uvnitr a jeho kvality, nez na to co ma nebo nosi na sobe. Tak to me opet zahralo :).

Tentokrat jsem si ani nic extra stranou nepsala.

Ptala jsem se ho v jake firme pracuje, tak je to IBM..kdyz jsem jako koukala, ze jsem o tom nikdy neslysela (asi nekdy davno jo,ale clovek zapomina) tak mi rika, ze je to hodne znama a jedna z nejvetsich firem na svete. Tak mu rikam, ze si to teda najdu na googlu a neco si o tom prectu... :D Trosku trapas no...nevadi.

Bavili jsme se pak jeste o mem pobytu tady v Anglii a tak ruzne o tom, kde vsude byl, mimochodem s HM jsou manzele 12 let.

To je asi tak vsechno na co si ted vzpomenu....

Psala jsem mu hned po hovoru asi deset minut na to, ze dekuju za hovor a ze to bylo super a ze se urcite jeste domluvime na dalsim. Psala jsem email i HM (nemyslete si, ze jsem nejak az moc aktivni to jenom tak zni :D :D :D).

Opravdu se mi tahle rodina moc libi a byla bych nejvic rada kdyby si me vybrali...tak uvidime. Zatim si domlouvam po emailech dalsi skype s HM :).

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Zni sympaticky...a jestli ti srdce rika, ze to jsou oni...a budou te chtit...tak do toho jdi.

    ReplyDelete
  3. To jo, vypadá to super, pokud si s nima rozumíš a nevidíš tam nějakou zásadní překážku, tak bych do toho šla :-) Good luck.

    ReplyDelete
  4. Mam s nimi dalsi skype jeste ve stredu a snad uvidim i deticky. HM mi jeste ted doposlala neco jako 'pravidla' ale neni to jak z toho Ohia :D jakoze takovy manual co mela jejich predesla ap, a je tam vsechno to co mi uz rekli po skype..Opravdu se mi moc libi a mam z nich skvely pocit, a vzdycky kdyz vidim ze mi posali email tak mi tak pekne zaplesa srdecko :))

    ReplyDelete