Pages

Sunday 22 April 2012

Poppi jde do skolky a update

Ve stredu 18/4 jsme poprve vezli Poppi do skolky...Uz od rana byla cela rozmrzela, v noci zase moc nespala, tak jsem si rikala jezis oni nam ji po pul hodine vrati. Mela jsem jet ja Mick a Lindz, nakonec Mick byl po nocni tak unavenej ze usnul na gauci, takze jsem jela jen ja s Lindz, navic jsem ridila, protoze si neco udelala s palcem u nohy a ma antibiotika a moc na nej nemuze slapat, tak jsem se jakozto milovnik rizeni nabidla, ze to odridim. Vyjeli jsme pet minut pred devatou, dojeli do Faldingworthu, kde do skoly chodi i Elise a chodil sem i Toby do skolky. Byli jsme tam neco malo po devate, vsechny deti uz byli ve skolce, takze opet posledni, jako vzdy. Poppi jsme svlekli bundu, nazuli prezuvky, udela jsem fotky, rozloucili jsme se s ni, zamavali jsme a radeji, sli aby nezacala brecet nebo neco. Kdyz jsme se jeste koukli pres okno jestli nebreci nebo nedupe :D, mala si spokojene pochodovala a prozkoumavala skolku, tak jsem mela takovy krasny a zaroven divny pocit...skoro jsem brecela, ale udrzela jsem to, nechtella jsem byt cita (brecela jsem az dyl,ale jen malicko :D)

Zastavili jsme se jeste do Elisino skoly, ktera sousedi se skolkou, kde jsem se dozvedela ze maji nejaky den s workshopem o tom jak zvysit kvalitu vzdelavani a chovani deti ve skole. Zaujmula jsem tedy Mickovo misto, on byl po nocni a spal, a spolu s Lindz jsme si nalepili na tricka jmenovky a sli se posadit do haly, kde to o pul desate zacalo. Bylo tak sest skupinek po dvou dospelych spolu se sedmi detmi v kazde skupince. Dostali jsme rozvrh aktivit a kde je najdeme, v jakych tridach. Docela jsem se na to tesila. Byla jsem ve skupince s Lindz a meli jsme cislo 4 a Elise byla take v nasi skupince, tak byla nadsena, samozrejme :).

Cele se to jmenovalo 'VOTE FOR YOUR VALUES', meli jsme rozvrh a na nem napsane casy, v jake tride a kde mame byt. Prvni jsme meli na rozvrhu 'POSITIVITY' a meli jsme to ve tride u Elise. Tam jsme di obkreslili kazdy ruku a meli jsme na jednu stranu napsat pozitivni veci, pak si ty ruce prohazet na druhou stranu napsat opak k pozitivnimu slovo, napr. meli jsme spinavy - cisty, nebo zlobivy - hodny. Na kazdou aktivitu jsme meli 15 minut a kdyz zazvonil zvon meli jsme se presunout do dalsi mistnosti. Druhou aktivitu jsme meli 'RESPECT' a byli jsme v kuchyni. Tam jsme dostaly za ukol napsat recept na respekt a to s pridanim napr. lzicka respektu, hrnicek lasky, sklenice porozumneni atd. Pote jsme dostali kazdy kulatou susenku a na tu jsme meli potravinarskymu cukrarskymi barvickami namalovat vyjadreni respektu, lasky, porozumneni, tolerance atd. Zase zazvonil zvonek a my jsme se presunuli tentokrat do haly na 'TEAM WORK', kde jsme meli za ukol v tymu zahrat neco jako tennis a dostat balonek z jedne strany haly na druhou, vse bylo to tom jak jsme si zorganizovali deticky a jak jsme prihravali. Lindz i ja jsme meli po 3 detech a Elise piskala na pistalky aby dala vedet kdy muzeme zacit. Po patnacti minutach ze zase rozeznel zvon a my jsme se presunuli do knihovny, kde je i pocitacova mistnost na 'HONESTY', kde byla pripravena scenka ze tridy s dvema zaky a ucitelkou a my jsme melispocitat kolikrat kdo zalze a nerekne pravdu. Byla to docela zabava a soucast toho bylo kdyz jsme spocitali kolikrat zakyne zalhala a podle toho jsme ji obmotali provazkama, cela pointa toho byla, ze kdyz clovek zacne lhat a prekryva jednu lez ze se dostane do smycky lzi a pak nevi jak z toho ven. Moc pekne a super ukazka, hlavne pro Elise!
Pote jsme se presunuli na posledni zastavku a to do jine tridy kde jsme meli 'FRIENDSHIP' kde jsme si mohli udelat naramek pratelstvi, ja jsem si udelala pro sebe a deti delali pro svoje spoluzaky :).
Na zaver jsme meli malou konverzaci v hale a dostali jsme kavu/caj a nejake susenky. Bylo to opravdu prijemne stravene dopoledne a zase jsem se neco noveho dozvedela.















Jinak v utery jsme stravili odpoledne s Poppi v playgroupu, kde jsme si hrali s modelinou a vykrajovali z ni ruzne tvary. Pak jsme sli chvili do parku, jenze zacalo prset, jako cely tyden pak, takze jsme sli domu. Cely tyden prsi, ja jsem mela pak v patek volno a mam az do dneska, nedele, mela jsem dva hovory od rodinky z NY (kterych se muzete docist na mem druhem blogu) a jinak jsem spala, sem tam koukla na tv, volala s nasima a Jancou a ted koukam na Karlika a tovarnu na cokoladu, ale na starsi verzi, z roku 1971 :).
O Tobym radeji nebudu ani psat, bych se musela rozcilit :D Nejenom,ze dostal dalsi nove vlacky, nechapu proc...ale take kdyz ma mit bedtim tak dela nauveritelny bordel. Dokonce to zachazi tak daleko ze ti uplne rozhazi postel , odtahne matraci a skace na tech drevenych prycnachm ani nechci domyslet co by mu to mohlo udelat s nohou kdyby ta jedna praskla, takze nejdrive to udelal poprve ve ctvrtek, pak jeste dvakrat v ten samy vecer a to uz pak na nej vlitla Lindz i Mick a ja jsem mu preventivne vzala vlacky, co mel v postely, uklidnil se a sel spat. V patek se tohle opakovalo, takze ja jsem za nim sla jednou, pomohla mu to uklidit a rekla jsem mu ze jestli jeste jednou,ze si muze hodne osklive ublizit a ze mi maminka s tatinkem nebyli radi, no samozrejme nestacilo ani deset minut a zase...do toho rval, proste kdo nezazil si to ani nedokaze predstavit...Nastesti pak zase usnul a vcera jsem tu byla sama, protoze Lindz a Mick sli do clubu na par drinku, ja jsem nechtela jit, protoz me nikdo nepozval a tak jsem se uvolila hlidat, no a co myslite...Toby usnul jako andel a nic z toho predsleho neudela....:O..Me nervy...

Zitra jde Poppi opet do skolky a bude chodit pondeli, streda a patek, takze ji porad budu mit dva dny doma, takze se z toho nezblaznim, uz si planuji co vsechno budu uklizet :D.

Preji vsem ctenarum pekny nadchazejici tyden a lepsi pocasi ne tady mame my :).

No comments:

Post a Comment