Pages

Saturday 14 April 2012

Prvni (ne)skype

Nakonec jsme se s HM z druhe rodiny (dve holcicky, Ohio) domluvili na skype na vcera, tedy patek trinacteho na pul 8 meho casu :)...
No co budu povidat byla jsem nervozni skoro jako pred maturitou, kolem sedme jsme meli veceri, pri tom jsem jeste s Lindz diskutovala na co bych se ji mohla zeptat a ze klidne at ji zavolam pokud by HM s ni chtela mluvit.

Dobre dojedla jsem veceri, sla jsem zpet do pokoje, naaranzovala jsem si ntb k oknu aby na me bylo pekne videt, pripojila jsem sluchatka,mikrofon a nastavila kameru tak abych tam byla pekne videt a zapla skype..Bylo neco malo pred pul a HM mi pise, ze za chvili se pripoji zpet, ze musi nasednout do auta..Nakonec jela na nejaky meeting, takze me mela na telefonu. Cekala jsem cca deset minut, nervni jako nikdy, zacala jsem premyslet cim zacnu, vsechno se mi vykourilo z hlavy...panika...Ne usmivej se..bude to dobry..:D

Najednou se prihlasi, ze uz vola..Prijmu to..A tam se na me culi hodne hubenoucky oblicej a hned Hi a uz jela.. signal na mem skype se zbarvil do cervena..no stihla jsem ji zamavat a rict Hi nazpatek a hovor se ukoncil :/..Zkousela jsem volat znovu, pak ona me...vzdycky se to prijmulo ale pak zase vypadlo..Psala mi ze se omlouva, ale ze ji to ta tom mobilu obcas blbne, ja jsem ji psala, ze se ja omlouvam, ze mame blby signal na polich :D..Nakonec jsme si pres hodky a pul psali po chatu na skype..
Hodne moc informaci....ja jsem se ptala na holky,ona se me ptala na moji rodinu tady v Anglii, pak jsme si tak psali o vsem moznem...dokonce maji nejakou 'house guide' kde jsou nejaka pravidla, coz si myslim, ze je dobra vec, je mozne predejit tim nedorozumeni a tak, rikala ze mi ji posle na mejla..Psali jsme si o detech, o jeji praci, dostali jsme se na ty moje piercingy a tetovani, tak to jim nevadi, sama pry mela piercing v oboci a v brade, kdyz byla mladsi, tak jsem ji psala, ze si ji tedy vubec nedokazu predstavit s piercingem a ona, ze to musela vyndat kvuli uceni a pak take ze v jejim veku uz by to vypadalo diven.. o tetovani jsme se bavili chvilicku, ma pry bratra, ktery je potetovany a to dost, takze s timto problem nemaji..ufff :) nerikma,ze mi spadl veliky kamen ze srdce, protoze vim, nekterym rodinam to muze vadit, tak jsem mela hezky pocit, ze to berou takhle..
Dale jsme se bavili o tom aute, tak to bych mela jako spolecne s ni, ale ze ma jeste nejaky minivan, takze neni problem abych mela to auto k dispozici jen ja a svem volnu kdy budu potrebovat, musela bych si udelat ridicak Ohia...Bavili jsme se o tom kde ziji, tak je to mestecko Mason, dostupna chuzi je kavarna, nejaky maly obchudek a pak shopu - kadernictvi, nejake obleceni, potraviny..jinak vetsi nakupni strediska pak na dojezd autem. Starsi holcicka chodi do skoly 3 dny v tydnu, na pul dne a ty zbyle dva dny je v day care, to bych ji musela odvezt a zase vyzvednout..Celkove jsme se jeste jako uplne o povinnostech nebavili ani ne o rozvrhu, protoze jsme si tak psali opravdu o vsem moznem, ze pak se musela rozloucit, ze uz dojela na ten meeting a ze se tesi na dalsi rozhovor, nebo email a ze si dame co nejdriv vedet, kdyz zkusime dalsi skype, navrhla jsem treba hned dnesek- sobota, ale pry ma deti sama, HD je nekde na sluzebni a ap ma volno, to znamena ze vikendy jsou volne..Navrhla tedy pondeli zase stejny cas, tak jsem souhlasila a jeste ti to potvrdime na emailu..

Jedna story pro zsmani - Kdyz jsme si psali o tom aute -  DO pair shares my car but I have a van that I drive so that the open-air can use the car when she needs... Pak se omlouvala, ze ma nastavene automaticke opravovani, takze jsem od vcerejska open-air :D

Uz se tesim na dalsi skype :))
Jo jeste au-pair by potrebovali uz v cervnu, psali jsme si o tom, ze ja drive nez 4.zari letet nemuzu/nechci a duvody, chci zustat chvili s rodinou v CR a navic vyrizeni viza a tak kolem..Takze tomu vsemu rozumi a ze kdybych byla jejich horky kandidat, ze by se vse dalo nejak udelat...Take jsem se ptala jestli maji nejake dalsi slecny v hledacku, tak pry jeste asi 2..s timi pry budou jeste mluvit, ale hned mi rikala, ze ji hrozne pripominam ji, kdyz ona byla v mem veku , to potesilo :)
Tak uvidime....

Rodina z Georgie se zatim neozvala..

No comments:

Post a Comment