Pages

Tuesday 10 April 2012

Medical form a tak kolem

Takze dnes jsem obdzrela 'MEDICAL FORM'..konecne, ale trvalo to...nakonec az dnes rano volala memu tatimu moje doktorka, ze to konecne vyplnila, dokonce vysla vstrict tatkovi s dobou kdy si to chtel vyzvednout, ten to pak zanesl mamce a ta mi to oskenovala, takze mi to pekne poslala na mejla, ja jsem si to prelozila do druheho formulare a uspesne vse nahrala na stranky APIA...Takze ted uz mam opravdu vse a uz me snad nevyhodi.. :)


Jinak novinky asi ani zadne, s rodinou jsem v kontaktu, zatim po e-mailech, na skype jsme se zatim nedohodli..Rodina se mi libi, co se tyce rozvrhu, povinnosti, k dispozici bych mela auto i ve svem volnem case, HM mi psala, ze jim moc libim a ze jsou mnou hrozne 'interested' tak uvidime, psala jsem ji e-mail vcera, ale zatim neodepsala, tak uvidime, vim, ze urcite nemaji moc casu, ale hrozne me boli ruka od toho neustalyho klikani na yahoo.com a zkoumani schranky...co kdyby nahodou, ze ? :D  Ti kdo si uz prosli fazi 'matching' jiste vi o cem mluvim...Vcera jsem dokonce mela ntb zapnutej az do nejakych pul 2 rano, jen co kdyby nahodou...:D
Pokud tohle preziju bez ujmy na mem psychickem zdravi, tak me uz nikdy nic neporazi!!

No comments:

Post a Comment