Pages

Wednesday 4 April 2012

Interview s koordinatorkou z CA v Londyne

Predem se omlouvam, za temer dvoutydenni zpozdeni, ale minuly tyden nebyl cas a od ctvrtka lezim a umiram, skoro :(( Bohuzel jsem si privodila upal a moje telo to nejak nezvlada, dneska je mi uz trochu lepe, tak se pokusim nejak ve zkratce popsat to moje slavne interview se Zuzkou z CA, bylo naplanovane na 21/03 a nakonec na patou odpoledne ve Starbucks-u na Golders Green v Londyne...

Na utery 21.brezna jsem mela na programu nejdrive se zajit podivat na ceskou ambasadu pro vypis z rejstriku trestu, na ktery jsem si nachystala formular a obalku 'special delivery' jak maji psane na strankach na internetu, pozdeji jsem zjistila,ze tam maji milne informace....nakonec mi rejstrik vydali hned, takze jsem vsechno mela zbytecne,ale kdo to ma tusit, kdyz na netu pisi,ze si ma clovek opatrit tohle a tamto a ze mu ho zaslou postou...No takze aspon o jednu starost mene, Mimochodem budova nasi ambasady v Londyne vypada jako typicka komunisticka kostka, nelze ji minout :D I kdyz jsem si zprvu prisla ztracena, hned jak jsem tu budovu uvidela, vedela jsem,ze to je ono :D:D Skoda, nestihla jsem si ji vyfotit, tak alespon obrazek z netu ;) <-

Po ambasade jsem sla zpet na hotel, kde jsem odhodila par prebytecnych papiru a vydala se smer Golders Green, odkud jsem mela pak volat Lucce, kam mam za ni do Finchley dojet. Na Golders jsem dojela nekdy kolem trictvrte na dvanact, volam Lucce a ona,ze zmena, takze mam dojet az na jednu na busem, cislo uz po me nechtejte..mozna 82 hahaha na zastavku ....neco Corner (fakt si to uz nepamatuju)...Tak jsem si dala obed v KFC, pockala az bude pred jednou, nasla si zastvku busu a jela smer Finchley, cesta mohla trvat nejakych 10minutek. Kdyz jsem vystoupila netusila jsem kde jsem, kde mam vyhlizet Lucku, no nakonec jsme se nasli, jen kazda na opacne strane silnice...No shledani velike hahaha objimacka a ze si pujdeme nekam sednout, zapadli jsme do Costy, pak jsme byli v parciku, pekne jsme pokecali a ja jsem se kolem pul 5 zase vydala zpet. Zuzka z CA mi uz psala ,ze sedi ve Starbucksu, takze abych nebyla jakoze moc opozdena hned jsem si pockala na bus, rozloucila se s Luckou, ktera je mimochodem strasne super a rada ji zase uvidim i kdyzby to melo byt uz za louzi :)), a jela zase smer Golders Green...
Vystoupila jsem z busu a v tu chvili to na me prislo, jsem hroznej tremista a absolutne nemam rada se setkavat s nekym cizim nekde za ucelu nejakeho interview a jeste v anglictine kdyz vim,ze Zuzka je slovenka..Uff potila jsem se az na pr***i :D
Dosla jsem ke dverim a vkrocila dovnitr..a ted kamen urazu, nemam poneti jak vypada..:D Takze jsem se chvili rozhlizela, vubec jsem si netroufla tipnout ktera z tech osamocenych zen to mohla byt, vytahla jsem mobil a po dobrem starem zpusobu ji prozvonila. Telefon vytahla jen jedna slecna sedici u okynka, takze jsem se k ni prihrnula uz na me mavala, podali jsme si ruce...No hruza. porad se potim....Vytahla ntb a objasnila mi par veci jestli vim, ze tedy tohle bude interview ohledne Aupair v USA, ne hele :D...ze se bude teda skladat z pohovoru a psychotestu..cekala jsem max 150 otazek...no 260 otazek..byl to docela zahul, jakoze i na me, trvalo mi to dobrych 40 minut, vsemu jsem teda rozumnela, krome jedne otazky a to : Are you a good mixer?. No prvne me samozrejme napadl mixer jakoze z kuchyne...no jo idiot :D...tak na ni kouknu, ona jestli neco nevim tak rikam,ze teda tohle, tak mi to vysvetlila, ze mixer je americky vyraz pro cloveka,ktery nema problem se prizpusobit, snadno zapadne mezi lidi, dobre si hleda pratele a blaaaa
Po dokonceni to kamsi odeslala pta se me jestli to interview v aj nebo cz/sk..tak kdyz uz jsem teda v Londyne tak to vezmeme v anglictine, proto tam taky jsem,aby videla jak ji mam dobrou :P. Vse si zapisovala a mohli jsme mluvit mozna dobrou hodinku, nejdrive se ptala na moji rodinu, jaky s ni mam vztah, jake jsem mela zamestnani pred tim, nez jsem odjela do UK, co mam za skolu...Pote jsme se bavili o me praci tady, cele se to pak uz tocilo jen kolem toho, jak se staram o deti, jak casto, co s nimi delam atd..Pak otazky jako proc bych chtela byt ap v usa, co od toho ocekvama, ptala se me s jakou vekovou hranici deti jsem ochotna pracovat, dale jestli mam nejakou preferenci lokality, tak to jsem ji rekla, ze nemam, bavili jsme se take o tom jake mam vlasnosti, ktere mi pomahaji k starani se o deti, jak by me popsala moje vlastni rodina a pratele...a pak zase jsme se stocili na deti a co delam tady, jakdlouho tu jsem, bavili jsme se o rodicich a tom jak je tezky zivot na polich :D. Vse si zapisovala, popsala mozna ctyri A4, nakonec si jeste poznamenala, kde mam tetovani a kolik mam piercingu, protoze jsem si je nakonec vsechny nechala...Dodala jsem, ze neni pro me problem, kdyby jsme se ja i rodina me libili a neprali by si piercingy, neni problem je vyndat :)
Pochvalila mi anglictinu, jeste jsme si chvili povidali, rikala, ze ten test by mela vedet do konce tydne, jestli jsem psycho nebo ne, a ze mi pak posle mejla, nebo sms, jak na tom jsem a ,ze me bude pak kontaktovat zase CA ze Slovenska (o tom az v dalsim clanku ;)) a kolem sedme jsme se rozloucili....

Ja jsem jeste zustala asi do osmi, napichla se na jejich net, zaskypovala s rodici a jela zase zpet na hotel, kam jsem dorazila mozna kolem pul 10...

Celkove interview hodnotim velice kladne, i kdyz to nebylo nekde v kancelari, pro me mozna i lepsi, super jsme si rozumneli a proste mela jsem z toho hroznou radost :))..... A jak to se mnou pokracuje...to az zase priste :))

1 comment:

  1. Markét(sestřenka)5 April 2012 at 04:00

    Vidíš frajerka jak si to krásně zvládla:)

    ReplyDelete